ترامپ: تجربه حضور در زندان وحشتناک است

رئیس جمهور سابق آمریکا که صبح جمعه خود را به زندانی در ایالت جورجیا معرفی کرده بود، تجربه حضورش در این زندان را «وحشتناک» توصیف کرد.

ترامپ: تجربه حضور در زندان وحشتناک است

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از نشریه نیوزویک، دونالد ترامپ از تجربه دهشتناک خود هنگام گرفتن عکس در زندان به اتهام خیانت و توطئه در زندان فولتون کانتی ایالت جورجیا گفت.

رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده اندکی پس از خروج از زندان در مصاحبه‌ای با شبکه خبری نیوزمکس گفت که در طول فرآیند ورودش به زندان اگرچه با وی رفتار خوبی شده، اما این روز برای کشورش غم انگیز بوده است.

وی از سوی دادستانی فولتون کانتی در ایالت جورجیا با اعلام ارتکاب ۱۳ جرم به دلیل تلاش برای لغو نتیجه انتخابات به زندان محکوم شد، اما با گذشت ۲۰ دقیقه پس از ورود به زندان با قرار وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری آزاد گشت.

ترامپ در رابطه با اتهامات علیه خود در ایالت جورجیا به این شبکه خبری گفت: «کاری که آنها می خواهند انجام دهند این است که شما را فرسوده کنند. من هرگز چیزی شبیه به آن ندیده ام. اینجا یک کشور جهان سوم است».

بلافاصله پس از دستگیری، ترامپ به حساب کاربری سابق محبوب خود در شبکه های اجتماعی در توییتر، که اکنون “ایکس” نامیده می شود، بازگشت و تصویری از خود منتشر کرد و نوشت: «تداخل در انتخابات. هرگز تسلیم نشو».

این نخستین بار از ۸ ژانویه ۲۰۲۴ (دو روز پس از شورش ۶ ژانویه) به این سو است که ترامپ در این رسانه اجتماعی پست می گذارد.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.