تراکتورسازی یک – استقلال یک / تساوی به سود پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تراکتورسازی و استقلال در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ممتاز؛ بازیکنان تراکتورسازی هنوز خودشان را در زمین پیدا نکرده بودند که استقلال موفق شد دروازه این تیم را باز کند. در همان دقیقه سوم بازی بود که استقلال صاحب یک پرتاب اوت از کنار نقطه کرنر شد. آندرانیک تیموریان توپ را به سمت دروازه تراکتورسازی پرتاب کرد و آرش برهانی صاحب یک موقعیت شد. برهانی که این فصل نتوانسته دقایق بسیاری در ترکیب استقلال بازی کند، از این فرصت استفاده کرد و گل اول مسابقه را به نام خودش ثبت کرد. آرش برهانی از زمانی فرصت بازی پیدا کرده که فرهاد مجیدی خداحافظی کرده و بازیکنان استقلال هم یکی یکی مصدوم می‌شوند. با این حال او در همین مدت کوتاه، دو گل حساس برای تیمش زده. یکی در بازی با تراکتورسازی و دیگری هم در مسابقه عقب افتاده با سایپا.
اما گل آرش برهانی در دقایق اول بازی زده شد و تراکتورسازی فرصت بسیاری برای جبران گل خورده داشت. تراکتورسازان که در خانه خود و مقابل چشم ده‌ها هزار هوادار خود بازی می‌کردند، بارها به سمت دروازه استقلال رفتند و موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردند. در همان نیمه اول آن‌ها چند موقعیت برای باز کردن دروازه استقلال ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل برهانی به پایان رسید. استقلال پیروزی در نیمه اول را مدیون مهدی رحمتی بود که با درخشش خود، چند موقعیت گلزنی را از حریف گرفت.
در نیمه دوم تراکتورسازی دست از حمله به سمت دروازه استقلال برنداشت. آن‌ها باز هم حملاتی به سمت دروازه استقلال انجام دادند که در این میان استقلالی ها هم سعی داشتند در ضد حملات به گل دوم برسند. سرانجام در دقیقه ۶۶ یکی از حملات تراکتورسازی به بار نشست و تیم تبریزی گل مساوی را زد. در این لحظه، سعید دقیقی روی ارسال از کنار زمین صاحب موقعیت شد و از داخل محوطه ۶ قدم استقلال، با یک ضربه آرام خارج پا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد. با این گل ورزشگاه تبریز منفجر شد و هواداران تراکتورسازی که با وجود بارش باران، سکوها را پر کرده بودند، پاسخ تشویق هایشان را گرفتند.
با مساوی شدن بازی، استقلالی‌ها رفته رفته از فشار حملات تراکتورسازی کم کردند و به خودشان آمدند. آن‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی بازی چند حمله خطرناک به سمت دروازه تراکتورسازی انجام دادند. در یکی از این حملات، در دقیقه ۸۶ ساموئل از چند متری دروازه تراکتورسازی یک ضربه خطرناک زد که حامد لک دروازه بان تیم تبریزی آن را مهار کرد. در دقیقه ۹۰ هم استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که جواد نکونام ضربه‌ای زیبا به توپ زد اما حامد لک این توپ را به زحمت مهار کرد تا آخرین فرصت گلزنی استقلالی‌ها هم از دست برود.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.