ترسناک‌‌ترین کیک تولد جهان – عکس

یک دختربچه انگلیسی که عاشق خزندگان است برای جشن تولد شش سالگی‌اش کیکی به شکل یک مار پیتون برمه‌ای و بزرگ سفارش داد و دوستان و میهمانانش را شگفت زده کرد. به گزارش روزنامه دیلی میل، کلودیا دختر کوچولویی که به تازگی شش ساله شده به دلیل علاقه زیادی که به خزندگان دارد و برای […]

یک دختربچه انگلیسی که عاشق خزندگان است برای جشن تولد شش سالگی‌اش کیکی به شکل یک مار پیتون برمه‌ای و بزرگ سفارش داد و دوستان و میهمانانش را شگفت زده کرد.

به گزارش روزنامه دیلی میل، کلودیا دختر کوچولویی که به تازگی شش ساله شده به دلیل علاقه زیادی که به خزندگان دارد و برای به هیجان آوردن دوستانش، یک کیک تولد بزرگ به شکل مار پیتون سفارش داد. ظاهر کیک پیتون به قدری طبیعی بود که اکثر میهمانان کلودیا با دیدن آن در وهله اول تصور می‌کردند که یک مار واقعی روی میز است.

این کیک به شکل یک «پیتون برمه‌ای آلبینو» تهیه شده و شباهت زیادی به یک پیتون واقعی دارد.

پیتون برمه‌ای آلبینو یکی از شش گونه مارهای بزرگ دنیا است که به طور متوسط تا حدود سه متر طول دارد اما گاهی اوقات طول آن به شش متر هم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، طبخ این کیک تولد که ظاهری ترسناک دارد، ۱۲ ساعت طول کشیده و برای تزئین آن از شکلات سفید و رنگ خوراکی خاصی برای طراحی خطوط مشخص روی پوست مار استفاده شده است.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: ترسناک‌‌،عکس،کیک تولد


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.