ترسناک ترین راه برای لاغر شدن!

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

لاغرشدن و داشتن اندامی مناسب از جمله مواردی است که بسیاری از اشخاص iبه دنیال آن می باشند. این آرزو نه فقط iبه خاطر اندامی بسیارزیبا بلکه iبه خاطر سلامتی نیز هست.

راه های بسیاری بسیاری تا iبه حال برای لاغر شدن نام برده شده است که از جمله آن ها می توان iبه خوردن فلفل و یا ورزش های طاقت فرسا اشاره نمود.به تازگی در تحقیقاتی که در دانشگاه “وست مینستر” انجام شده است مشخص شد که دیدن فیلم های ترسناک نیز می تواند iبه شما در داشتن اندامی مناسب کمک کند.

در این تحقیقات، نتیجه از این قرار بود که تماشای فیلم های ترسناک iبه مدت ۹۰ دقیقه می تواند تا ۱۱۳ کالری بسوزاند که این iبه اندازه نیم ساعت پیاده روی و یا خوردن یک تخته شکلات است.

محققان تحقیقاتشان را در این نقطه متوقف نکردند و آن ها تعدادی از فیلم های که میزان بیشتری کالری می سوزانند را نیز مشخص نموده اند. در این میان فیلم درخشش در صدر جدول قرار دارد.فیلم درخشش که در سال ۱۹۸۰ ساخته شد و iبه عنوان یکی از ترسناکترین فیلم های تاریخ سینمای دنیا شناخته می گردد می تواند سبب سوختن ۱۸۴ کالری شود.

در این میان فیلم آرواره ها با ۱۵۸ کالری مقاوم دوم را بدست آورد.در این تحقیقات همچنین مشخص شد فیلم هایی که سبب می گردد تا بیننده لحظه ای از روی صندلی اش تکان بخورد iبهترین عملکرد را در سوزاندن کالری و لاغری دارند.

منبع : سیمرغ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.