ترس مردم چین از این زن+عکس

سلامتی موهبتی است که تنها در وقت بیماری به آن پی خواهیم برد؛ چه برسد به آنکه این بیماری یک سرطان نادر در ناحیه صورت باشد.

باشگاه خبرنگاران: «لی هانگ فانگ» یک زن۴۰ ساله چینی است که به علت ابتلا به بیماری نادری صورتش تبدیل به هیولایی انسان‌نما شده است.

علی رغم تمام تلاش ها وی و خانواده اش، لی هانگ تاکنون نتوانسته برای بیماری خود درمانی بیابد و به گفته پزشکان این بیماری نوعی سرطان استخوان اما از نوع نادر و بسیار کمیاب است که باعث رشد بی‌رویه بافت می‌شود.

مشکل و بیماری این زن چینی از اواسط سال ۲۰۰۱ آغاز شده و صورت او را مانند هیولایی کرده است. جالب اینکه این زن بدشانس چینی قبل از آنکه با چنین مشکلی مواجه شود ازدواج نیز کرده بود و اکنون به همراه ۲ فرزندش در استان Tianchao واقع در غرب چین زندگی می‌کند.

به گفته پزشکان، لی برای درمان بیماری ادری خود باید صبر زیادی داشته باشد و در کنار آن نیز ۶۰ هزار پوند برای پیگیری درمان خود پرداخت کند که با توجه به میزان بسیار کم درآمد خانواده لی هانگ، آنها قادر به تهیه این مبلغ بسیار زیاد نیستند.

اگرچه بسیاری از مردم ساکن در محل زندگی لی با او ارتباط خوبی ندارند اما مادرش در این باره می‌گوید: همه او را به شکل یک هیولا می‌بینند اما دختر من تنها یک زن عادی است که دچار بیماری شده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.