ترفندهای انتخاب رنگ برای اتاق نشیمن


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

رنگ اتاق نشیمن ، ترفندهای انتخاب رنگ برای اتاق نشیمن : اتاق نشیمن شما جایی است که خانواده و مهمان‌هایتان در آن دور هم جمع شده و استراحت می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب برای این فضا می‌تواند به راحتی آن اضافه کند.

چه رنگی برای اتاق نشیمن شما مناسب است؟
 
خاکستری
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ

 
رنگ خاکستری برای اتاق‌هایی که می‌خواهید کمی تن سردی داشته باشند عالی است. رنگ خاکستری در ترکیب با سفید نمای زیبایی به اتاق می‌دهد. همچنین می‌توانید چند وسیله‌ی سفید دیگر نیز برای زیباتر کردن اتاق به آن اضافه کنید.
 
قرمز یا نارنجی
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ
رنگ مناسب اتاق نشین

 
رنگ‌های قرمز یا نارنجی برای دیوار اصلی اتاق‌های نشیمن عالی هستند. دیوار دیگر خود با رنگی خنثی تزیین کنید. بهتر است به این دیوار رنگ سفید نزنید زیرا بین دو دیوار تضاد زیاد جالبی ایجاد نمی‌شود. برای زیباتر شدن فضا یک یا دو وسیله در اتاق را با رنگ دیوار اصلی ست کنید.
 
سفید
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ

 
رنگ سفید امروزه مرتباً طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. اغلب رنگ‌های سفید کمی تن رنگی گرم یا سرد دارد. انتخاب تن رنگی گرم برای اتاق نشیمن بهتر است، با این کار فضایی آرامش‌بخش ایجاد می‌کنید.

سبز
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ

 
سبز رنگ زیبایی است که می‌توان آن را با خاکستری یا رنگ بژ به خوبی ترکیب کرد. جادوی رنگ سبز در دکوراسیون این است که با توجه به تن رنگی انتخابی شما می‌تواند محیطی گرم یا سرد ایجاد کند. 

آبی
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ
رنگ مناسب اتاق نشین

 
برای یک اتاق نشیمن با رنگ‌های روشن و وسایل سفید می‌تواند رنگ آبی عالی باشد. آبی رنگی عالی برای اتاق نشیمن شماست زیرا به فضا انرژی می‌دهد. اگر رنگ انتخابی شما آبی است آن را ساده استفاده کرده و طرح ندهید و با مبلمان و وسایل سفید طرح رنگی جالبی ایجاد کنید.

رنگ‌های تیره
 

اتاق نشیمن انتخاب رنگ

 
اگر ایده‌ی رنگ‌های تیره برای اتاق نشیمن خود را دوست دارید بهتر است فضایی متصل به اتاق نشیمن داشته و آن را با رنگ‌های خنثی تزیین کنید. با این روش اتاق نشیمن شما روشن‌شده و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.