ترویج فحشا با مجوز وزارت ارشاد!

سرویس فرهنگی رویداد: “کتاب” که رویکرد اصلیِ ارائه آن ، آشنایی با آراء و افکار ملل و اقوام مختلف می باشد ، متاسفانه در غفلت مسوولین ذی ربط در هاله ای از بی قیدی به سر می برد. کتبِ رمان،داستان،شعر و روان شناسی با آموزه های خطا ، بازار کتاب را دو قبضه نموده اند. متاسفانه علی رغم وجود پتانسیل مناسب برای تالیفات گران سنگ در زمینه های مختلف فرهنگی و علمی ، باز هم ردپای کتاب های غیر اخلاقی به چشم می خورد .
کتاب ((مشغول مردن ات بودی)) ، کتابی است از جنس بی توجهی ارشاد به مضامین دینی و شرعی اصیل ایرانی. این کتاب که حاصل جمع آوری تعدادی از اشعار نو و هجویات نا شاعران غربی و شرقی می باشد ، بازتاب دهنده استهجان و بی عفتی در کلامی به ظاهر ادبی ایست . یکی از عناصر پر کاربرد در این اشعار “عنصر زن” می باشد که در این اثر ، وسیله کامجویی افراد معرفی می شود . شاعر در اشعار خود به صراحت می گوید : از همین پاها ، از همین زن که ….. مصرف کن . و یا سخن از سفیدی شانه ها به میان می آورد. تصاویر کتاب نیز کمابیش تداعی گر نوعی بی عفتی رایج اند.
کتاب مذکور که حرفی جز پوچی و یاوه گویی شاعران بی هویت ندارد به راحتی در معرض دید همگان است. اگر ارشاد در این باره کاری مناسب صورت ندهد همین محور فرهنگی به تنهایی می تواند گام های دشمن را در جهت تخریب تسریع نماید.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.