ترویج فرهنگ حجاب؛ اولویت آموزش‌های فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خانپور اعلام کرد: ترویج فرهنگ حجاب و پوشش ایرانی اسلامی، اولویت آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های طراحی دوخت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در همایش صنعت و هنر و در جمع مدیران و موسسین آموزشگاه های فنی و حرفه ای فناوری مد، طراحی و دوخت و صنایع دستی، اظهار داشت: ترویج فرهنگ حجاب و پوشش ایرانی اسلامی از اولویت های آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های طراحی دوخت است.

خانپور با اشاره به نقش صنعت و هنر در کارآفرینی و رشد مشاغل خانگی، تصریح کرد: با توجه به تراکم نیروی انسانی در بخش دولتی و همچنین تلاش دولت در حمایت از بخش خصوصی، موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه ای با وجود پتانسیل و ظرفیت بالای آنها در تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر گام موثری در جهت افزایش تولیدات ملی و اشتغال زایی و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات و در نهایت افزایش ثروت ملی بر می دارند.

وی با تاکید بر ضرورت پیاده سازی اخلاق حرفه ای و تعامل سازنده صنوف در جهت رشد فرهنگ مهارت آموزی در سطح کشور، افزود: با همفکری و تعامل بیشتر موسسات کارآموزی آزاد با بخش دولتی، برنامه ها و راهکارهای اساسی را جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار تا سطح مطلوب برای جوانان جویای کار در جامعه ارائه می دهیم که به عنوان خط و مشی به تمام کشور تعمیم داده شود.

این مقام مسئول در فنی و حرفه ای استان تهران، بیان داشت: رشته طراحی دوخت و فناوری مد یکی از رشته های مهم در بحث کارآفرینی و مشاغل خانگی است و در برهه ای که جامعه به سمت مهارت آموزی در حرکت است رشته فناوری مد و طراحی و دوخت به عنوان یکی از مهمترین حرف در جهت کارآفرینی و گسترش فرهنگ والای ایرانی اسلامی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.