تریم: به قولی که به هواداران داده بودم، عمل کردم

۲۱فروردین۱۳،

فاتح تریم که از معروف ترین مربیان فوتبال ترکیه محسوب می شود، گفت:« زمانی که من سال قبل به باشگاه گالاتاسرای ملحق شدم، به هواداران این تیم قول دادم که در تمام بازیها صرف نظر از اینکه پیروز شویم یا شکست بخوریم، آنها در زمین مسابقه شاهد تیم خوبی خواهند بود که به آن افتخار خواهند کرد. امروز در بازی برابر رئال مادرید شاهد گالاتاسرایی بودیم که همه هواداران می توانند به آن افتخار کنند. من بسیار خوشحال هستم که توانسته ام چنین شرایطی برای تیم به وجود آورم. درست است که ما به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود نکردیم اما به نظر من عملکرد ما در میدان مسابقه یک پیروزی بزرگ بود.»

فاتح تریم تصریح کرد:« دربارهٔ گل اولی که ما دریافت کردیم همه می گویند که صحیح نبود اما من نمی دانم، چرا که صحبت میلیمترها مطرح است اما باید بگویم که این گل روحیه تیم ما را خراب کرد. با این حال از اینکه توانستیم در زمانی که در مجموع دو بازی چهار بر صفر از حریف اسپانیایی خود عقب بودیم، خود را دوباره پیدا کنیم و بازی را به دست بگیریم، این چیزی است که باید از آن به خود ببالیم. ما در برابر تیم بزرگی مثل رئال مادرید بازی می کردیم، رئال تیمی با ابعاد جهانی است که بازیکنان آن در هر ثانیه می توانند سرنوشت و نتیجه بازی را تغییر دهند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از استانبول، فاتح تریم افزود:« ما باید در ماه مه با مسئولان تیم دربارهٔ نقاط ضعف و قوت تیم گفتگو کنیم و مسیر جدیدی برای تیم پیدا کنیم. »


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.