تری راهی دادگاه می شود

دادگاه رسیدگی به اهانات نژادپرستانه ی جان تری نسبت به فردیناند روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران به نقل از خبر گزاری دیلی میل ، کاپیتان تیم فوتبال چلسی برای رسیدگی به توهین نژاد پرستانه اش به هافبک کیو پی آر روز دوشنبه مقابل قاضی قرار خواهد گرفت. او در دیدار لیگ برتری تیمش مقابل کیو پی آر در لو فتوس رود در حدود ۶ ماه گذشته با آنتوان فردیناند و ناراحتی جامعه ی جهانی فوتبال از وی شد.کاپیتان ۳۱ ساله ی انگستان ، خرداد راهی دادگاه در شهر لندن خواهد شد تا در آنجا به اتهاماتش رسیدگی شود.

اگر گناهکاری وی اثبات شود، تری حداقل با مبلغی معادل دو هزار و پونصد میلیون پوند جریمه خواهد شد و احتمال اینکه وی روانه زندان شود وجود ندارد. این درحالی ست که هوادارانی که متهم به توهین های نژاد پرستانه می شوند و اتهاماتشان ثابت می شود ، از حضور در تمامی امکن ورزشی محروم خواهند شد. تری اتهامات وارده را قبول نکرده است و گروهی از بهترین وکلا و مدافعان را به کار گرفته تا بتواند از این اتهام تبرئه شود.

گفتنی است جان تری در یورو ۲۰۱۲ در بهترین فرم خود قرار داشت اما تیم ملی انگلستان پس از آنکه تاریخ دادگاه وی مشخص شد عنوان کاپیتانی تیم ملی را از او گرفتند و به استیون جرارد واگذار کردند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.