تزئین میز ناهارخوری شیک و زیبا (۱)

۱۲ تیرماه ۱۳،

اینکه میز ناهارخوری را چطور تزئین کنیم که هم شیک و زیبا باشد و هم با دکوراسیون منزلمان جور دربیاید و در عین حال کاربردی هم باشد هم کار سختی است و هم آسان. برای تزئین میز ناهارخوری، تم کلی اتاق را در نظر بگیرید و از گزینه هایی که در زیر معرفی می کنیم هم بهره ببرید.

رنگ سبز شاخه های سه گانه بامبو در کنار رنگ قهوه ای میز چوبی و تم رنگی قهوه ای اتاق ترکیبی زیبا پدید می آورند.


تم اصلی این اتاق سفید است و تکه هایی از رنگ مشکی و سبز در آن دیده می شود. ولی رنگ نارنجی اشتهاآفرین و زیبای میوه های قرار گرفته روی میز است که نقطه کانونی خوبی زیر لوستری زیبا درست کرده است.


معجزه تکرار را دست کم نگیرید. اگر گلدان گل یا ظرف گل شما کوچک است، از چند عدد از آن استفاده کنید.


اگر ظروف سفالی تک رنگ دارید همه آنها را روی میز بچینید. بدین ترتیب کلکسیون ظروف سفالی زیبای خود را نیز به نمایش گذاشته اید.


گل های طبیعی جلوه زیادی به میز می دهند. نترسید و از تکنیک تکرار استفاده کنید. چندین و چند لیوان را آب پر کنید و داخل هر کدام یک شاخه گل بگذارید.


باز هم تکنیک تکرار استفاده شده با این تفاوت اگر از چند رنگ متفاوت گل استفاده شده است. گل های وحشی بهترین انتخاب هستند.


گل ارکیده همیشه هویت و شخصیت خاصی به هر اتاق می دهد و نشانه پاکی و تمیزی است. روی میز ناهارخوری از آن استفاده کنید و جسارت خود را در نگهداری از گل های حساس نشان دهید.


اگر میز و صندلی های شما هم بی رنگ و شفاف هستند، این انتخاب را دارید که چیزهای دیگر را رنگی انتخاب کنید. کوسن های زیبا، تابلوی نقاشی رنگارنگ بزرگ و قالی گل درشت در کنار لوستر، آباژورها و گل های سفید خودشان را بیشتر نمایش می دهند.


یکی از راه های هوشمندانه برای بزرگتر نشان دادن اتاق ناهارخوری استفاده از آینه های متعدد است. آینه زیبایی های اتاق را دوبرابر می کند.


استفاده از آیتم های طبیعی همیشه نشاط و شادابی را به اتاق هدیه می کند. گلدان گل طبیعی بزرگی که کنار آینه نیم قد قرار گرفته و گلدان های چوبی با شاخه گل های طبیعی به این اتاق جان داده اند.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.