تساوی تراکتورسازی و الشباب در پایان نیمه اول

۲۱فروردین۱۳،

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف الشباب عربستان رفت.

به گزاذش فارس، تراکتورسازی هفته قبل در شرایطی که بازی خوبی ارائه داد در نهایت مسابقه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

هر دو تیم در نیمه اول این مسابقه عملکرد متعادلی از خود ارائه کردند. بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و بازیکنان اشتباهات فراوانی می کردند. هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچکدام از این موقعیت‌ها زهر لازم را نداشت.

تراکتورسازی در صورت پیروزی در این مسابقه ۷ امتیازی می‌شود و می‌تواند به صدر جدول برسد. الشباب در حال حاضر با کسب ۷ امتیاز در صدر و تراکتورسازی با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

تراکتورسازی در این مسابقه با ترکیب مهدی ثابتی،‌ محمد نصرتی،‌ مرتضی اسدی،‌ محمد ایرانپوریان،‌ مهدی کریمیان، مسعود ابراهیم‌زاده،‌ مصطفی اکرامی، فلاویو لوپز، مهدی کیانی، جواد کاظمیان، مهدی سید صالحی به میدان رفت.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات و الجیش قطر از ساعت ۲۰:۱۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.