تساوی سایپا و پرسپولیس

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فارس،مهرداد پولادی در دقیقه ۷۰ یک پنالتی را از دست داد و ضربه‌اش را به بیرون زد تا ناکامی‌ها و تیره روزی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

پرسپولیس در این بازی فوتبال قابل قبولی ارائه کرد اما نتوانست از فرصت‌های گلزنی‌اش استفاده کند. هواداران تیم نیز مدام علی کریمی را تشویق می‌کردند و علیه مانوئل ژوزه شعار می‌دادند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس و مجید غلام‌نژاد، رحمان احمدی و مجید ایوبی از سایپا کارت زرد نشان داد.

با این تساوی پرسپولیس ۱۱ امتیازی شد و به رده سیزدهم رسید و سایپا ۱۸ امتیازی هم در رده پنجم ایستاد.

ترکیب سایپا:

رحمان احمدی، سید اسحاق سبحانی، حامد شیری، مجید ایوبی، سجاد شهباززاده، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی( از دقیقه ۸۴ روزبه شاه علیدوست)، محسن یوسفی( از دقیقه ۶۰ کاوه رضایی)، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی و سعید دقیقی (۲+۹۰ شعیب امیری)

سرمربی: مجتبی تقوی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون جونیور، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا، میثم نقی‌زاده، محمد نوری( از دقیقه ۶۴ هادی نوروزی)، محمد قاضی( از دقیقه ۷۲ ایمون زاید) و جواد کاظمیان( از دقیقه ۴۶ کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: مانوئل ژوزه


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.