تساوی فرانسه و انگلیس

جام جم آنلاین: دیدار تیم‌های فوتبال انگلستان و فرانسه از گروه چهارم رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ هم مانند سایر تیم‌های مدعی قهرمانی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش روز دوشنبه جام‌جم آنلاین، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب و از گروه D  رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ تیم‌های انگلیس و فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا این دو تیم هم مانند سایر تیم‌های مدعی قهرمانی در اولین دیدار خود به نتیجه تساوی رضایت دهند.

 در نیمه نخست بازی ابتدا انگلیسی‌ها  صاحب گل شدند در دقیقه ۳۰ بازی پاتریک اورا فرانسوی روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد که داور ایتالیایی این دیدار یک ضربه کاشته به سود انگلیس گرفت که استیون جرارد با سانتری زیبا خود ژولئون لسکات را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن با ضربه سر توپ را به درون دروازه فرانسه فرستاد.

فرانسوی‌ها با دریافت این گل بر حملات خود افزودند در دقیقه ۳۴ ضربه سر محکم ویارا با عکس‌العمل زیبای جوهارت دروازه‌بان انگلیس دفع شد تا همچنان این برتر میدان باشد اما در دقیقه ۳۹ بالاخره سمیر نصری با شوت از راه دور قفل دروازه انگلیس را شکست و بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان لورن بلان چندین بار با شوت‌های سرکش دروازه انگلیس را تهدید کردند اما نتیجه‌ای در برنداشت تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم فرانسه بهتر از انگلیس ظاهر شد و موقعیت‌های خطرناک زیادی را روی دروازه انگلیس طرح‌ریزی کرد.

فرانسوی‌ها با این که ۶۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند نتوانستند به گل برسند این در حالی بود که در دقایق پایانی شوت محکم  کریم بنزما می‌توانست فرانسه را صاحب گل کند  اما جوهارت با هوشیاری کامل این توپ را مهار کرد.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا دو تیم مدعی قهرمانی مانند سایر تیم‌های مدعی به نتیجه تساوی رضایت دهند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.