تساوی در۵ دیدار/توقف تراکتورسازی و سپاهان

۱۱ام بهمن ،


به گزارش ایرنا هفته بیست و چهارم لیک برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز (سه شنبه ) آغاز شد که در اولین دیدار تیم های فجرسپاسی و سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند.

اما در دیدارهای همزمان چهار دیدار دیگر نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید و تنها نفت تهران توانست در فولادشهر با یک گل ذوب آهن اصفهان را با شکست مواجه کند .

در دیگر دیدارهای همزمان تیم رده دومی تراکتورسازی تبریز در قم برابرصبای این شهر به تساوی بدون گل متوقف شد تا این نتیجه باعت خشنودی استقلال صدرنشین فعلی لیگ شود .

تراکتورسازی با این تساوی ۴۳ امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند وصبا نیز به امتیاز ۳۴ رسید .

راه آهن و سایپا نیز در دیداری کم افت و خیز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا نتایج ضعیف این دو تیم در نیم فصل دوم ادامه یابد .

پیکار تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان و گهر دورود نیز گلی دربرنداشت گهر در این دیدار از دقیقه ۲۶ با اخراج مجید خمیس ۱۰ نفره بازی می کرد اما میزبان نتوانست از این فرصت طلایی استفاده کند

آلومینیوم هرمزگان نیز در کرمان یک امتیاز ارزشمند از مس گرفت تا به بقا در لیگ برتر امیدوار شود.



پیروزی استقلال برابر پیکان در پایان نیمه اول



نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال با پیروزی شاگران امیرقلعه نویی به پایان رسید.

آخرین دیدار از روز اول هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۵۰ امروز سه شنبه بین تیم های پیکان و استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در پایان نیمه اول شاگردان امیرقلعه نویی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. تنها گل این نیمه را ویسنته آرزه (۲۰) به ثمر رساند. این بازی در زیر بارش شدید باران برگزار می گردد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.