تساوی یک نیمه‌ای استقلال و فولاد با اخراج کریمی و مجیدی

مصاف فولاد خوزستان و استقلال در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا،‌ در جریان بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال به مصاف هم رفتند که  نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی که قضاوتش را سید مهدی سید علی بر عهده داشت، با برخورد بازیکنان استقلال و فولاد در میانه میدان در جریان بود و هر دو تیم در تلاش بودند تا روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی را ایجاد کنند که هیچکدام از آن‌ها نتیجه‌بخش نبود.

در دقیقه ۱۱ استقلال توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند. روزبه چشمی با حضور محوطه جریمه فولاد، از توپ ارسالی سمت چپ استفاده کرد و شوت این بازیکن در ابتدا توسط شهاب گردان دفع شد اما توپ برگشتی را چشمی موفق شد روانه دروازه فولاد کند تا حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شود.

بعد از این گل، شاگردان جواد نکونام به دنبال جبران نتیجه بودند و سعی داشتند با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف، گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقیقه ۲۲ جدی‌ترین موقعیت فولاد رقم خورد. توپ ارسالی از سمت چپ و ضربه سر بازیکن فولاد در محوطه جریمه،  واکنش سید حسین حسینی را به همراه داشت و این موقعیت بعد از برخورد توپ به تیرک دروازه، توسط آبی‌پوشان پایتخت دفع شد.

تلاش فولاد برای جبران نتیجه در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید. ضربه ارسالی بازیکن فولاد از سمت چپ با ضربه سر موسی کولیبالی همراه بود و این بازیکن با گشودن دروازه استقلال، موفق شد نتیجه این بازی را به تساوی بکشاند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازی افت محسوسی داشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. فولاد در این دقایق به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال بود اما نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کند. در دقیقه ۴۳،‌ علی کریمی به دلیل حرکت خطرناک روی بازیکن فولاد با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. در ادامه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اعتراض به تصمیم داور توسط  سید علی از زمین بازی اخراج شد.

پس از اخراج بازیکن و سرمربی استقلال،‌ بازی دقایقی متوقف شد و پس از به جریان افتادن بازی،  تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل دوم  بی‌نتیجه بود تا این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.