تست دوبله از خبرنگاران علاقه‌مند به هنر دوبلاژ

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

انجمن گویندگان جوان با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، به مناسبت این روز برای هفتمین سال متوالی از خبرنگاران علاقه‌مند به هنر دوبلاژ دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بنابر اعلام روابط عمومی این انجمن کلیه خبرنگاران می توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روز پنج شنبه ۱۷ مرداد ماه با همراه داشتن کارت خبرنگاری در محل انجمن واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس، بین ولیعصر و قبادی، پلاک ۱۱۲ حضور به هم رسانده و از مزیت گزینش به صورت رایگان و بدون نوبت برخوردار شوند.

انجمن صنفی گویندگان جوان در آغاز هشتمین سال فعالیت خود با دوبله بیش از ۹۰۰ عنوان فیلم و انیمیشن برای سازمان صداوسیما و موسسات ویدئو رسانه افتخار همکاری با جوانان هنرمند کشور را داشته است.

از محصولات دوبله شده توسط این انجمن می توان به فیلم های “ماشینها”، “در جستجوی نمو”، “گارفیلد۲″، “شگفت انگیزان”، “شرک۱ تا ۴″، “رییس مزرعه”، “روباتها”، “عصر یخبندان۱ تا ۴″، “کارخانه هیولاها”، “داستان اسباب بازی ۱ تا ۳ “، “رالف خرابکار”، “پاندای کونگ فو کار” ، “بری زنبوری”، “ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی”، “بالا”، “دلیر”، “گیسو کمند”، “نگهبانان قصه ها”، “غارنشینان”، “دانشگاه هیولاها” و مجموعه های “فوتبالیست ها””ترمیناتور” و “اسمورف ها” اشاره کرد.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.