تسریع در رسیدگی به پرونده جذب اعضای هیات علمی در منطقه ۸ دانشگاه آزاد

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۳:۰۰:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مومن بالله خبر داد:

بزرگنمایی:  

رییس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی از تسریع در رسیدگی به پرونده جذب اعضای هیات علمی به عنوان اولویت­های دبیرخانه منطقه تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، صمد مومن بالله با بیان این مطلب افزود: طی فراخوان های چهارگانه دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه اول سال ۸۸، اردیبهشت و آبان ۸۹ و شهریور ۹۰، بیش از ۱۳۰ پرونده متقاضی جذب هیات علمی به دبیرخانه منطقه هشت دانشگاه ارجاع داده شده که بخش قابل ملاحظه ای از آنها رسیدگی شده و تعدادی  نیز هنوز صلاحیت علمی- تخصصی یا عمومی افراد مورد تایید قرار نگرفته و یک وقفه طولانی مدت رخ داده است.
وی با بیان اینکه در بحث جذب اساتید علاوه بر حوزه حراست و گزینش اساتید، پرونده­ها در معاونت آموزشی نیزمورد بررسی قرار می گیرد، افزود: تعدادی از این متقاضیان دارای مدرک دکترا و تعدادی نیز دانشجوی دوره دکترا هستند که متقاضی بورس بوده و اکنون دارای درجه مربی هستند که باید سریعاً پیگیری شود.
رییس منطقه هشت دانشگاه  آزاد اسلامی، یادآور شد: از سیاست­های اصلی نظام و دغدغه مسوولین در دانشگاه آزاد اسلامی، جذب اساتید اخلاق محور و قانون مدار و مسلط به علم و متخصص در رشته های مرتبط و دارای صلاحیت تخصصی و عمومی است.
وی اضافه کرد: اساتیدی که در کلاس­های درس حاضر می شوند باید به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده و از یک رابطه عاطفی و احترام متقابل با دانشجویان برخوردار باشند و در یک فضای معرفتی و درون شناختی به تدریس علم بپردازند.
دکتر مومن بالله با تاکید بر اینکه داشتن اساتیدی با اخلاق دینی و اعتقادی که در جهت رسیدن اهداف متعالی نظام قدم بردارند از دغدغه مهم مسوولان نظام در حوزه آموزش عالی است، گفت: تربیت نیروی انسانی باید از حساسیت و درایت خاصی برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده اعضای هیات علمی از اولویت های منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار امیدواری کرد: ظرف مدت کوتاهی تا پایان مردادماه و عید سعید فطر، تاخیر به وجود آمده  جبران شده و به متقاضیان پاسخ نهایی داده شود.
رییس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ایجاد روحیه همدلی بین دانشجویان، اساتید و کارکنان از مهمترین اولویت های دکتر دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی افزود: فکر نو وخلاقیت بسیار ارزشمند است و منطقه هشت به عنوان بزرگترین و مهم ترین منطقه دانشگاه آزاد اسلامی باید در جهت پیگیری روش ها و الگوها پیشقدم بوده و در محیطی صمیمی، اخلاق مدارانه، قانون مند و روش مند در جهت برنامه ریزی صحیح آموزش عالی گام بردارد.    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۵۰۰۳۰۱۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.