تسریع در آسفالت راه‌های روستایی کشور

۲۱فروردین۱۳،

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی گفت: سال ۹۲ راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار با سرعت بیشتری آسفالت خواهند شد.

به گزارش Consbank، به نقل از ایسنا سید حسین میرشفیعی در بازدید از پروژه جاده قزوین – الموت – تنکابن که به منطقه الموت سفر کرده بود بیان کرد: این پروژه از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است و بخش اعظم قطعه قزوین تا الموت اجرا شده است.

وی ادامه داد: قرار بر این است که قطعه تازه از الموت تا تنکابن با شتاب بیشتری اجرا شود با توجه به تامین منابع مالی و انتخاب پیمانکار آن انتظار می رود که در آینده نزدیک این قطعه مهم که عبور از میان کوه‌های البرز است با سرعت بیشتری آغاز و اجرا شود.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از طرف وزارت راه و شهرسازی به عنوان مجری این طرح اختیارات کامل در اجرای این پروژه را دارد.

وی درخصوص برنامه‌های سال معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: با کمک مجلس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار در لایحه بودجه سال جاری اعتبارات راه روستایی رشد قابل توجهی خواهند داشت و تنگناهای سال قبل برطرف خواهد شد.

میرشفیعی اعلام کرد: سال قبل حدود چهار هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت و دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی احداث شد.

وی تأکید کرد: در سال جاری هم روستاهای بالای ۵۰ خانوار با سرعت بیشتری آسفالت خواهند شد، همچنین نگاه ویژه به نگهداری راه های روستایی قدیمی خواهیم داشت و راه‌های روستایی قدیمی روکش خواهند شد و در بحث ایمنی هم با سرعت بیشتری عمل خواهیم کرد.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.