تسلا، اولین وانت الکتریکی را معرفی کرد

خودروساز آمریکایی تسلا اعلام کرد که اولین پیکاپ الکتریکی – که یک سایبرتراک نقره‌ای با ظاهر جذاب است – از خط مونتاژ در کارخانه عظیم خود در نزدیکی آستین تگزاس خارج شده است.

تسلا، اولین وانت الکتریکی را معرفی کرد

به گزارش ممتاز نیوز، توییت «اولین سایبرتراک ساخته شده در گیگا تگزاس! » همراه با عکسی از خودروی آینده نگر در میان موجی از کارگران تسلا با کلاه ایمنی و جلیقه زرد آمده است. ایلان ماسک که مالک تسلا و توییتر است، این توییت را با کامنت «تیم تسلا تبریک می‌گویم» بازنشر کرد.

این شرکت در ماه آوریل وعده داده بود که اولین سایبرتراک را قبل از پایان سال عرضه خواهد کرد. طرح‌های این وسیله نقلیه با شکل نقره‌ای و لاک‌پشت مانند و زوایای غیرمعمول آن، برای اولین‌بار در نوامبر ۲۰۱۹ اعلام شد.

تسلا اعلام کرد که طی دو روز، نزدیک به ۱۵۰ هزار سفارش اولیه دریافت کرده است. ماسک در ماه مه گفت که شرکت امیدوار است سالانه ۲۵۰ هزار کامیون بسازد و این تعداد با توجه به قیمت نسبتاً مناسب، دو برابر خواهد شد.

 تسلا سه مدل از سایبرتراک خواهد ساخت که می‌تواند در کمتر از سه ثانیه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را طی کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه،  مدل اولیه ۳۹ هزار و ۹۰۰ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت و کامیون رده بالا دوبرابر این برد خواهد داشت و ۶۹ هزار و ۹۰۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.