تسلیت «تابناک» به شبکه «پرس تی وی»

«تابناک» ضمن اعلام همدردی با اهالی رسانه ایران و شریک بودن در غم از دست رفتن انسان‌های بیگناه، به شبکه‌های ایرانی غیر فارسی زبان به خاطر حضور مستقیم در صحنه‌های مهم تبریک می‌گوید. فاصله خون و عرق ریختن تا در تهران نشستن و از آن سوی دنیا خبر و تحلیل گفتن، فاصله تلویزیون موفق و ناموفق خواهد بود.

ممکن است ما یا هر کس دیگری  با صدا و سیما بر سر نوع اطلاع‌رسانی اختلاف داشته باشیم ، اما به عنوان عضوی از خانواده رسانه‌های ایرانی بر خود واجب می‌دانیم حادثه تلخ دمشق را به صدا و سیما ، شبکه «پرس تی وی»  و کارکنان آن تسلیت بگوییم.

مایا ناصر و حسین مرتضی خبرنگاران رسانه‌های ایرانی مقیم دمشق امروز هدف گلوله تروریست‌ها قرار گرفتند.

به گزارش «تابناک» و به نقل از شبکه پرس تی‌وی، مایا ناصر خبرنگار این شبکه امروز چهارشنبه به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز کشته شد و حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه تلویزیونی العالم و پرس تی‌وی در دمشق نیز با صابت گلوله به پشت وی مجروح شده است.

این دو تن سرگرم پوشش خبری دو انفجار در دمشق در مقابل ستاد مشترک سوریه و درگیری‌های پس از آن بودند که هدف حمله قرار گرفتند.

 بنا به اعلام پرس‌ تی‌وی، آقای ناصر ، متولد ۱۹۷۹ در سوریه، در دانشگاه کوپلان واقع در نیویورک امریکا علوم سیاسی خواند. وی به زبان عربی و انگلیسی تسلط داشت و در کشورهای متعددی از جمله امریکا، سوریه، لبنان، اردن، مصر و بحرین کار کرده بود.

حمیدرضا عمادی، مدیر اتاق خبر پرس تی وی اعلام کرده است که این شبکه تلویزیونی، مسئولیت مستقیم این قتل را بر عهده ترکیه، قطر و عربستان سعودی می‌گذارد که سلاح و پول به تروریست‌ها می‌دهند.

تابناک ضمن اعلام همدردی با اهالی رسانه ایران و شریک بودن در غم از دست رفتن انسان‌های بیگناه، به شبکه‌های ایرانی غیر فارسی زبان به خاطر حضور مستقیم در صحنه‌های مهم تبریک می‌گوید. فاصله خون و عرق ریختن تا در تهران نشستن و از آن سوی دنیا خبر و تحلیل گفتن، فاصله تلویزیون موفق و ناموفق خواهد بود.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.