تسلیت رییس دانشگاه آزاد برای درگذشت هموطنان شهرستان دشتی

۲۷فروردین۱۳،

14-289.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت جمعی از هموطنانمان در زلزله اخیر شهرستان دشتی استان بوشهر را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در پیام دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد آمده است: وقوع اتفاق تأثربرانگیز زلزله در منطقه دشتی استان بوشهر که سبب خسارات، ضایعات و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و اهالی ولایتمدار، غیرتمند و شریف این منطقه شد سبب تأثر و تألم شدید اینجانب شد.

بی شک اینگونه حوادث طبیعی که از جمله آزمایشات بزرگ خداوند حکیم است مردم شریف و با فرهنگ این منطقه را نه تنها دلسرد و مأیوس نخواهد کرد، بلکه با نهایت صبر و بردباری این مصیبت بزرگ را تحمل کرده و با امید به آینده‌ای بهتر برای سازندگی و بهسازی شهر و روستای خود کمر همت خواهند بست.

در پیام آمده است: اینجانب این ضایعه جانگداز را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و به اهالی این منطقه تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای مصدومان و مجروحان اتفاق سلامتی و شفای عاجل، برای جان باختگان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

دانشجو در پیام تسلیت یادآور شد: بی‌تردید دانشگاه آزاد نیز بر خود لازم می‌داند برای تسکین آلام و خسارات وارده به این مردم نجیب و بزرگوار از هر نوع همکاری و مساعدت دریغ نکند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.