تسهیل دسترسی به حرم سیدالکریم(ع) نویدی برای شهروندان تهرانی

۳۱فروردین۱۳،

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری گفت:بهره برداری از امتداد بزرگراه امام علی(ع)، احداث خط ۶ متروی تهران در دولت آباد و امتداد آن به ضلع جنوب این حرم شریف، نویدی برای مردم شهر تهران است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشاه خبرنگاران ؛ آیت اله شاهچراغی با اشاره به اهمت برگراه امام علی (ع)گفت: امتداد بزرگراه امام علی (ع) در شهر تهران کار عظیمی است که خیر و برکت آن نه تنها برای مردم شهر تهران بلکه به کل کشور می رسد و به دور از ترافیک داخل شهری تهران به راحتی می توانند از شمالی ترین ترین نقطه پایتخت به جنوبی ترین نقطه آن عزیمت کنند.  
وی با اشاره به ارادت و علاقه وافر شهروندان تهرانی به مقام بزرگوار عبدالعظیم حسنی(ع) و موانعی همچون دوری مسیر و ترافیک شهری تصریح کرد: فراهم شدن امکانات خوب شهری نظیر بهره برداری از امتداد بزرگراه امام علی(ع)، احداث خط ۶ متروی تهران در دولت آباد و امتداد آن به ضلع جنوب این حرم شریف، نویدی برای مردم شهر تهران است که سبب دسترسی آسان آنها به این مکان مقدس می شود.  
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری اجرای طرح های مذکور را افتخاری برای شناساندن قدمت شهرری و تاریخ کشورمان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرری از نظر تاریخی و مذهبی مورد توجه و بازدید گردشگران خارجی و داخلی است که افزایش راه های دسترسی سبب توسعه اقتصادی و تولید ثروت در آن می شود. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.