تسهیلات مسکن مهر در آذربایجان غربی به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

۱۶اردیبهشت،

علی نیکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس دستور رییس جمهوری، این امر در هیات دولت تصویب شده و به عنوان هدیه ای برای مردم غیور آذربایجان غربی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد .

وی گفت: در این استان ۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر با ۳۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری مردم و دولت در حال اجرا است که افزایش این میزان تسهیلات برای اعضاء نقش مهمی در شتاب بخشیدن به روند اجرای مسکن مهر در آذربایجان غربی خواهد داشت .

نیکزاد افزود: از مجموع مسکن مهر استان تاکنون ۵۷ هزار واحد در سال قبل به بهره برداری رسیده است و پیش بینی می گردد تا پایان امسال نیز ۴۰ هزار واحد دیگر مورد بهره برداری قرار گیرد .

وزیر راه و شهرسازی در یکصد و شمین دور سفرهای استانی هیات دولت به آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد سفر کرده است .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مصطفی رحیمی ریس تعاونی مسکن مهر 6 سردشت:

    با سلام
    از توجه هیات دولت به این استان مرزی کمال تشکر را داشته ولی بابا همه این الطاف مسکن مهر سردشت نیاز به توجه و مساعدت بیشتر داشته چون زمین واگذاری به تعاونی های مسکن مهر در این شهر نیاز به خاکبرداری ملیاری داشته که عکسها و فیلمهای زمین مذکور جهت ارائه به وزارت در دست میباشد کهلازم به ذکر است هزینه خاکبرداری تحمیلی برای هر عضو تعاونی مسکن بالغ بر ۳ میلیون تومان بوده و این نیاز به توجه مسولین به اولین شهر شیمیائی شده جهان را دارد ونکته اخر با توجه به کوهستانی بودن این شهر قیمت زمین و مسکن به طرز باور نکردنی بالاست
    از بذل توجه شما کمال تشکر را دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.