تشریح وظایف پست جدید فدراسیون تنیس روی میز/ دنبال منافع شخصی نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده رئیس و ناظر کمیته‎های مختلف پست جدیدی در فدراسیون تنیس روی میز است که روز دوشنبه محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز مسئولیت آن را به محسن اسلامی مقدم سپرد. وی از ملی‎پوشان پیشین تیم ملی تنیس روی میز است که سابقه حضور در رقابت‎های جهانی و بازی‌های آسیایی را هم دارد و حتی در مقطعی در تیم ملی مربیگری هم کرده است.

اسلامی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر چگونگی و نحوه فعالیت‏های این پست جدید در فدراسیون تنیس روی میز را تشریح کرد و هدف از تشکیل آن را توضیح داد.

وی اظهارداشت: چگونگی فعالیت‎های کمیته‌های مختلف نقش تاثیرگذاری در وضعیت کلی تنیس روی میز و میزان پیشرفت آن دارد. فکر می‎کنم رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای اینکه بتواند همزمان با دیگر فعالیت‎هایش، اشراف کامل‌تری روی کمیته‎ها داشته باشد، اقدام به تشکیل این پست جدید کرد.

اسلامی مقدم با تاکید بر اینکه تجربه ۴۰ ساله از حضور در تنیس روی میز دارد، خاطرنشان کرد: این به نفع تنیس روی میز است که یک فرد روی کمیته‎ها اشراف داشته باشد و مسائل آنها را پیگیری کند و رئیس فدراسیون هم دغدغه‎های خود را معطوف به مسائل دیگر کند.

نماینده رئیس و ناظر کمیته‎های مختلف در فدراسیون تنیس روی میز در مورد چگونگی فعالیت‎های خود توضیح داد واظهارداشت: من در قالب گروهی که احتشام‎زاده و میرصادقی دیگر افراد آن را تشکیل می‌دهند، روی عملکرد کمیته‎ها نظارت خواهم داشت، با مسئولان آنها نشست می‎گذاریم و چگونگی فعالیت‌ها و برنامه‎های‌شان را بررسی کرده و به کم و کاستی‌ها و مشکلات رسیدگی می‎کنیم.

وی با یادآوری اینکه ایران در بخش تیمی رقابت‎های اوپن نوجوانان و جوانان لهستان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تاکید کرد: شخصا در این میان بیشتر از هر کمیته‎ای به کمیته آموزش اهمیت می‎دهم چون از این طریق می‎توان روی جوانان و آینده آنها کار کرد. باید به جوانان بها داد تا آینده تنیس روی میز تضمین شود.

اسلامی مقدم از آغاز رسمی فعالیت خود و همکاری با فدراسیون از روز چهارشنبه (۲۴ خردادماه) خبر داد و گفت که کمیته‌های فنی و آموزش اولین کمیته‌هایی هستند که با آنها نشست خواهیم داشت.

نماینده رئیس و ناظر کمیته‎های مختلف فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سئوال که “آیا در راستای برنامه ریزی برای پینگ‎پنگ‎بازان المپیکی هم فعالیتی خواهید داشت؟”، گفت: البته زمان زیادی تا المپیک نداریم اما بعید نیست در این مورد کارهایی انجام دهیم.

محسن اسلامی مقدم در پایان گفت: من و همکارانم یک گروه عاشق هستیم که می‌خواهیم برای آینده تنیس روی میز کار کنیم و در این میان به دنبال منافع شخصی نیستیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.