تشکیل آکادمی موسیقی در ایران باید هدفمند باشد

“امیر یل ارجمند” در پی تولید برنامه آکادمی موسیقی درشبکه نمایش خانگی:

تشکیل آکادمی موسیقی درایران باید هدفمند و خارج از کپی برداری باشد و در جهت رشد موسیقی و خوانندگی ایجاد شود.

امیر یل ارجمند ،خواننده وو بازیگر درخصوص تشکیل آکادمی موسیقی درایران به خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت:از تشکیل چنین آکادمی در ایران مطلع نیستم،ما اگر به شیوه درستی شروع به فعالیت کند به طور حتم موجب پیشرفت خوانندگی درایران خواهد شد.
وی افزود:به نظر من هرکس بتواند در این راستا به موسیقی و خوانندگی در ایران کمک کند؛ ارزشمند است.
ارجمند درخصوص کپی برداری این آکادمی از کشورهای غربی اظهار داشت:برنامه هایی که در کشورهای غربی به نام آکادمی موسیقی تشکیل داده اند به ظاهر آکادمی بوده و در اصل یک برنامه سرگرمی برای جذب مخاطب است.
وی ادامه داد: اگر آکادمی ایران هم پیرو چنین برنامه ای باشد؛به طورحتم ریشه موسیقی و خوانندگی در ایران را خشک خواهد کرد که امیدوارم چنین آکادمی تشکیل نشود.
وی بیان کرد:خوانندگی با آواز خوانی متفاوت است و نباید برای جذب مخاطب هنر ایرانی را مورد تمسخر قرار داد،آکادمی معنا و مفهوم خاص خود را دارد و افراد باید عاشق خوانندگی باشند و با پشت سرگذاشتن سالها آموزش با اساتید حرفه ای درچنین آکادمیهایی شرکت کنند.
این خواننده و آهنگساز کشور افزود:هنر آمیخته با روح ایرانی است و نباید با کپی برداری از برنامه های غربی خدشه ای به آن وارد کرد و باید چنین برنامه ای به صورت هدفمند و در جهت ارتقای موسیقی و خوانندگی در ایران تشکیل شود تا نتیجه مطلوبی را از خود برجا می گذارد.
وی خاطرنشان کرد:امیدوارم تشکیل چنین آکادمی تنها کپی برداری و جذب مخاطب نباشد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.