تشکیل ستاد انتخاباتی حامیان باهنر/ عسگراولادی: موسوی و کروبی فتنه گر نیستند

۱فروردین ۱۳،

اهم خبرها احزاب و تشکل‌ها در “آذر ماه سال ” شامل برگزاری جلسات و همایش‌های انتخاباتی فعالان این عرصه و پرداختن به مباحث انتخاباتی سال ۹۲ می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب  باشگاه خبرنگاران،اهم خبرها احزاب و تشکل‌ها درآذر ماه سال با برگزاری جلسات و همایش‌های انتخاباتی مانند برگزاری جلسات انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز،از سرگیری ائتلاف فعالیت‌های ائتلاف آبادگران،دیدار اعضای جبهه پیروان و جامعه مدرسین سپری شد.

تحلیل مسائل مربوط به انتخابات سال ۹۲ /محبیان: کاندیداتوری مشایی اولویت اصلی دولت

نشست مشترک دبیران واعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با محوریت تحلیل مسائل سیاسی روز و انتخابات برگزار شد.

تشکیل کارگروه از سوی خاتمی خوب است اما بیراهه نرفتن مهمتر از آن است

 مدیر مسئول سابق روزنامه کارگزاران با بیان اینکه تشکیل کارگروه ۷ نفره از سوی خاتمی خوب است اما بیراهه نرفتن مهمتر از آن است، دربارهٔ منظورش از “بیراهه” گفت: منظور این است که راهی را نرویم که دشمنان نظام به خاطر نابودی نظام از ما حمایت کنند؛ عملکردمان به گونه‌ای نباشد که سفره سوءاستفاده معاندین نظام را پهن بکنیم.


برگزاری جلسات انتخاباتی در مجمع روحانیون مبارز

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز،درباره برنامه‌های انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز گفت: جلساتی دربارهٔ انتخابات در مجمع روحانیون مبارز برگزار شده است اما تاکنون هیچ‌ برنامه مشخصی برای ورود به انتخابات توسط مجمع دنبال نشده است و برای اعضای مجمع این سوال ایجاد شده که آیا شرایط برای ورود به انتخابات رقابتی فراهم می‌شود یا خیر.

منتظر پاسخ خاتمی هستیم/به صورت مستقل به انتخابات ورود پیدا نمی‌کنیم

فرح خسروی دبیرکل جمعیت ایران فردا فعالیت‌های مستمر این تشکل را منوط به پاسخ خاتمی مبنی بر حضور یا عدم حضور در عرصه انتخابات دانست و عنوان کرد :  منتظر پاسخ خاتمی هستیم؛ در قالب جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی برنامه ریزی می‌کنیم و به صورت مستقل به انتخابات ورود پیدا نمی‌کنیم.

احتمال از سرگیری فعالیت‌های “ائتلاف آبادگران” از سوی مهدی چمران

 ائتلاف آبادگران همان ائتلافی‌ است که توانست در دومین انتخابات شوراهای شهر، هفتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و نهمین انتخابات ریاست جمهوری با اعتماد عمومی ملت ایران رو به رو شود و پیروز میدان رقابت باشد.

برگزاری  مجمع عمومی احزاب سیاسی آسیا “آی کپ” در باکو

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ دستاورد شرکت نمایندگان حزب موتلفه اسلامی در نشست “آی کپ” در باکو گفت: پیشنهاد تاسیس اتاق بازرگانی مشترک بین احزاب اسلامی را مطرح کردیم که با استقبال روبرو شد و این موضوع در دستور کار کمیته اقتصادی قرار گرفت.

مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری

مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور چهره‌هایی هم چون باهنر، عسگر‌اولادی و محمد‌نبی حبیبی برگزار شد.

 همایش دبیران استانی جمعیت رهپویان/شکل‌گیری زمینه کاری میان اعضای استانی رهپویان و ایثارگران

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: زمینه کاری میان جمعیت رهپویان و ایثارگران تاکنون منحصر به اعضای شورای مرکزی بود اما با برگزاری این همایش به کل شهرستان‌ها گسترش می‌یابد.

موسوی و کروبی فتنه گر نیستند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فتنه‌گر اصلی آمریکا،‌ انگلیس و استکبار است و موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند.


جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با ضابطین استانی 

 صبح پنج شنبه ۱۶ آذر همایش ضابطین استانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین آقا تهرانی دبیر کل جبهه، روح‌الله حسینیان، صادق محصولی و علی‌اصغر زارعی برگزار شد.

سید حسن خمینی کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شود

موسوی بجنوردی به جای سید حسن خمینی پاسخ داد: سید حسن خمینی کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شود.

دیدار آیت‌الله مهدوی کنی با آیت‌الله یزدی در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین 

جلسه‌ شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز جمعه (۱۷آذر) با حضور حضرت آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران و تعدادی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

آغاز فعالیت‌های انتخاباتی جبهه اصولگریان اصلاح‌طلب به صورت متمرکز/ راه‌اندازی سایت جبهه 

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب گفت: فعالیت‌های انتخاباتی این تشکل در راستای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر به صورت متمرکز آغاز شده است.

آغاز رایزنی‌های انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه/ دیدار با چهره‌های شاخص در دستور کار

عضو حزب اعتدال وتوسعه گفت: جلسات رایزنی حزب اعتدال و توسعه به عنوان یک تشکل مستقل آغاز شده است و این حزب در آینده‌ نزدیک با چهره‌های شاخص دیدارهایی خواهد داشت.

تشکیل ستادهای انتخاباتی جبهه مردمی اصلاحات 

محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از تشکیل ستادهای انتخاباتی جبهه مردمی اصلاحات در استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: جبهه مردمی اصلاحات برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز کرده است.

خاتمی با استراتژی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات می‌آید

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: خاتمی اعلام کرده است که به تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات وفادار است و آن جبهه دربارهٔ انتخابات هر تصمیمی بگیرد، مورد پذیرش وی واقع می‌شود.

دیدار اعضای جبهه پیروان و جامعه مدرسین

نایب رییس جبهه پیروان گفت: محور اصلی دیدار اعضای جبهه پیروان و جامعه مدرسین تأکید بر حفظ اتحاد و اتفاق میان مجموعه های اصولگرا بود.


شکل‌گیری هسته‌های انتخاباتی استانی حزب مردم سالاری/برنامه‌ریزی برای انتخابات شوراها

عضو شورای مرکز حزب مردم سالاری از شکل‌گیری هسته‌های استانی حزب مردم سالاری برای انتخابات آتی خبر داد.

تشکیل ستاد انتخاباتی حامیان باهنر

نعمت‌الله توان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از تشکیل ستاد انتخاباتی حامیان باهنر برای انتخابات آتی ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: در نهمین دوره انتخابات مجلس گروه‌ها و مجموعه‌هایی از صنوف مختلف متشکل از مجمع کارگری، فرهنگیان و ورزشکاران با جامعه اسلامی مهندسین همکاری کردند.

علت کناره گیری آیت الله کعبی از معاونت جامعه مدرسین اعلام شد

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ سبب کناره گیری آیت الله عباس کعبی، معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: آیت الله کعبی به سبب “مشکلات” و “مشاغل” علمی و اجرایی به درخواست خودشان از این سمت کناره گیری کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.