تشکیل کمیته مشترک انتخابات شوراها میان ایثارگران و رهپویان/احتمال ائتلاف با تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت

۲۸م اسفند ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بعد از تدوین لیست و انتخاب خروجی نهایی در دو جمعیت ایثارگران و رهپویان، با جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت وارد رایزنی و مذاکره می‌شویم تا هماهنگی‌های لازم برای رسیدن به وحدت رویه و لیست واحد انجام شود.

“عشرت شایق” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از طرف جمعیت ایثارگران محمدعلی شم آبادی با  جمعی از اعضای شورای مرکزی ماموریت پیگیری انتخابات شوراها را بر عهده گرفته‌اند و کارهای مقدماتی در جمعیت آغاز و شاخصه‌های کاندیداهای انتخابات نیز بررسی شده است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم‌زمان برگزار شدن دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را اولین تجربه کشور در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات ریاست‌جمهوری کلان و ملی است اما انتخابات شوراها به صورت منطقه‌ای و شهرستانی بوده که حرکت‌ها در دو انتخابات با یکدیگر متفاوت خواهد بود و تیمی که مسئولیت انتخابات شوراها را بر عهده گرفته‌ است فارغ از انتخابات ریاست‌جمهوری به انتخابات شوراها می‌پردازد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ایجاد شده و طی چند ماه قبل نیز جلسات متعدد و مفیدی برگزار شده است.

شایق با بیان اینکه در جلسات مشترک میان دو جمعیت ایثارگران و رهپویان ساختار و پایه‌ریزی انتخابات شوراها انجام شده است، گفت: در حال حاضر چند برابر ظرفیت مورد نظر برای انتخابات شوراها، اشخاص  را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به بررسی مشترک کاندیداها در دو جمعیت رسیده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کمیته‌ای مشترک میان جمعیت ایثارگران و رهپویان تشکیل شده که از جمعیت ایثاگران محمدعلی شم آبادی، صدیقه شاکری، بنده،  جیحانی و جباری در آن حضور داریم.

وی افزود: بررسی  خروجی مصادیق جمعیت ایثارگران و مصادیق جمعیت رهپویان  برای تدوین لیست نهایی در این کمیته آغاز شده است و این کمیته مسئولیت ستادهای انتخابات شوراها در تهران را بر عهده دارد.

شایق تاکید کرد: هدف‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت، رسیدن به لیست مشترک، چگونگی برنامه‌ها در زمان تبلیغات و بعد از انتخابات نیز تدوین شده است و تلاش داریم تا کارها را براساس تدبیری پیش ببریم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  به تشکیل “جمعیت خدمتگزاران آبادانی” و پیشرفت اشاره کرد و اظهار داشت: این تشکل اجتماعی با زیر ساختی محکم و قوی پی‌ریزی شده است و جمعی از نخبگان متعهد و دلسوز آن را تشکیل داده‌اند.

وی گفت: بعد از تدوین لیست و انتخاب خروجی نهایی آن با جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت وارد رایزنی و مذاکره می‌شویم تا هماهنگی‌های لازم برای رسیدن به وحدت رویه و لیست واحد انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.