تشکیل کمیته پیگیری وضعیت امام موسی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته پیگیری وضعیت امام موسی صدر خبر داد و افزود: این کمیته در راستای پیگیری وضعیت امام موسی صدر و اعلام نتیجه این پیگیری‌ها به محضر ملت تشکیل می‌شود.

عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با با باشگاه خبرنگاران از تشکیل کمیته پیگیری وضعیت امام موسی صدر خبر داد و گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز سه شنبه مورخ ۹۱/۴/۶ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، همزمان با تشکیل کمیته‌های این کمیسیون، کمیته ای نیز به روال مجلس هشتم تحت عنوان کمیته پیگیری وضعیت امام موسی صدر تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: این کمیته در راستای پیگیری وضعیت امام موسی صدر و اعلام نتیجه این پیگیری‌ها به محضر ملت تشکیل می‌شود؛ چرا که امام موسی صدر نزد ملت ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و قطعا اخبار و حوادث مربوط به این شخصیت  انقلابی و اسلامی ایران از اولویت بالایی برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اعضای این کمیته در جلسه امروز مشخص خواهد شد اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های امنیتی و دفاعی، حقوق بشر و سیاست خارجی و تعیین اعضای آن از دیگر برنامه های جلسه امروز کمیسیون خواهد بود.

حیدرپور خاطرنشان کرد: مسئله امام موسی صدر همیشه برای جمهوری اسلامی حائز اهمیت بوده و شخصیت حقیقی و حقوقی این مبارز ایرانی، زنده خواهد بود.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.