تشکیک لاریجانی در تایید اعتبارنامه خودش!

** سومین جلسه علنی امروز مجلس با ۲۰ دقیقه تاخیر در ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه به ریاست علی لاریجانی رییس موقت مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

** علی لاریجانی رییس موقت مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و در خصوص تفکرات این بزرگوار مسائلی را مطرح کرد.

وی همچنین جنایات رخ داده در سوریه را محکوم کرد.

** امروز سخنگوهای شعب پانزده گانه اعتبارنامه های منتخبان مجلس نهم را در صحن علنی قرائت کردند و پنج ششم این اعتبارنامه ها به تصویب مجلس رسید.

** اعتبارنامه های نمایندگان شعبه ۶ به دلیل اعتراض منتخب مردم مبارکه در مجلس مطرح نشد.

شعبه ۶ مربوط به منتخبان حوزه تهران است. در این راستا مهدی کوچک زاده تذکری را در مجلس داد که حواشی را در صحن ایجاد کرد.

کوچک زاده با بیان این که منتخب مردم مبارکه که خود اعتراض بر روی پرونده های اعتبارنامه منتخبان دیگر می گذارد سه ماه زندان بوده است،گفت: این آقا به رغم این که سه ماه در زندان قرار گرفتند مورد تایید قرار گرفته اند که جای تاسف دارد.

پس از تذکر کوچک زاده، ایرانپور منتخب مردم مبارکه در تذکری گفت: بنده به رای مردم مبارکه افتخار می کنم و صحبت های آقای کوچک زاده کذب محض است. وی تصور می کند که خونش از بقیه رنگین تر است.

** هنگامی که اعتبارنامه احمد سجادی منتخب مردم فریمان مورد تایید مجلس قرار گرفت لاریجانی با لبخند گفت: وی همشهری ماست.

** هنگامی که اعتبارنامه نادر قاضی پور منتخب مردم ارومیه نیز مورد تایید قرار گرفت با مشت های گره خورده با فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر از جای برخاست که لاریجانی به وی گفت روت زیاد شده آقای قاضی پور.

** زمانی که اعتبارنامه حسن کامران منتخب مردم اصفهان مورد تایید قرار گرفت، لاریجانی خطاب به منتخبان گفت اعتراضی درباره آقای کامران ندارید.

** هنگامی که اعتبارنامه علی لاریجانی مورد تایید مجلس قرار گرفت با لبخند خطاب به نمایندگان گفت که مطمئنید اشتباه نکردید؟ اینجا می توانید اعتراض کنید و زمانی که می خواست بگوید اعتبارنامه اش تایید شد گفت ‘حقیر سرپا تقصیر مورد تایید قرار گرفتم’.

** زمانی که اعتبارنامه علی محمد بزرگواری منتخب کهگیلویه نیز مورد تایید قرار گرفت لاریجانی به وی گفت: خودتان به این موضوع اعتراضی ندارید!

** لاریجانی در هنگام تایید اعتبارنامه حسین سبحانی نیا منتخب مردم نیشابور و عضو هیات رییسه مجلس با لبخند گفت که این مساله تعجب آور است.

** علاوه بر علی لاریجانی امروز محمدرضا باهنر نایب رییس موقت مجلس شورای اسلامی نیز دقایقی ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده گرفت.

** جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

سیام**۹۱۲۱**۹۱۳۲**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۰۴۶۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.