تشکر از ته قلب

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تویوتا به خریدار ۵۰ میلیون اُمین خودرو یک کمری و یک RAV4 جایزه داد

شرکت خودروسازی تویوتا طی مراسمی به خریدار ۵۰ میلیون اُمین خودروی تویوتا یک خودروی کمری و یک RAV4 جایزه داد اما خریدار ۴۰ میلیون اُمین خودروی کرولا اصلا معلوم نیست چه کسی بوده و برای همین جایزه اش فقط یک تشکر از ته قلب است

خبراقتصادی: به گزارش تویوتا، از ۱۹۶۶ یعنی زمان آغاز فروش خودروی تویوتا کرولا تاکنون، فروش هیچ خودرویی به گرد کرولا نرسیده است حتی اگر تعداد فروش کل فولکس بیتل و مدل تی فورد را با هم جمع بزنید به تعداد کل فروش کرولا در جهان نمی رسد.

شاید با خودتان فکر کنید ۴۰ میلیون اُمین کرولای ساخته شده را در موزه نگهداری می کنند اما تویوتا حتی نمی تواند به درستی محاسبه کند که ۴۰ میلیون اُمین خودروی کرولا در کدام کشور و در کدام کارخانه و در چه زمانی تولید شده است چه برسد به آن که بتواند تشخیص بدهد عدد فروش این خودرو به رقم ۴۰ میلیون  رسیده است! بنابراین یافتن مشتری خریدار ۴۰ میلیون اُمین خودروی کرولا حتی برای خود شرکت تویوتا هم مقدور نیست.

شاید یکی از دلایلی که نمی توان به درستی مشخص کرد که چه کسی صاحب ۴۰ میلیون اُمین کرولا در جهان است این حقیقت باشد که اگر کل خودروهای سدان جمع و جور فروخته شده در آمریکا را با هم جمع بزنند به رقم کرولای فروخته شده در آمریکا نرسند.

امسال ۴۷ اُمین سال تولد کرولا است. کرولا این شانس را نداشت که در سال ۲۰۲۴ مثل فورد جشن ۵۰ سالگی برگزار کند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.