تشکیل ستاد معین منطقه ۱۸

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ از تشکیل ستاد معین در این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید ستاد معین منطقه ۱۸ به منظور افزایش ایمنی و سلامت شهروندان به ویژه دانش آموزان تشکیل خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ستاد معین شامل پلیس راهور، آموزش و پرورش ادارات، آب ، برق، گاز ، اورژانس ،آتشنشانی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، معاونان اجرایی شهردار، عمران و.. است.

سالمی با اشاره به نحوه تشکیل این ستاد گفت: دو ستاد، ستاد مرکزی در معاونت حمل و نقل شهر تهران، مدیران ارشد سازمان ها و ستادهای اجرایی معین در مناطق به ریاست شهردار مناطق ۲۲ گانه و دبیر ستاد معاون حمل و نقل ترافیک و دیگر اعضا در این طرح تشکیل می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده سازی و بهسازی معابر اصلی و منتهی به مدارس به منظور ایمن سازی و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از اقدامات اجرایی این طرح است.

سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری نشست های اعضای ستاد معین، رئیس ستاد معین شهردار منطقه ۱۸ و دبیر ستاد معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۸ ، به منظور ارزیابی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملیات اجرایی این طرح از اقدامات دیگر ستاد معین است.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.