تشکیل کمیته تخصصی آسیب‌شناسی انتخابات شوراها در مجلس

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از تشکیل کمیته‌‌ تخصصی آسیب‌شناسی انتخابات شوراها، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.

دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی  نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، از تشکیل کمیته‌‌ تخصصی برای آسیب‌شناسی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور خبر داد و گفت: پس از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد برخی از نقیصه‌ها در نحوه برگزاری و نحوه نظارت در این انتخابات بودیم که بر این اساس صلاح دیدیم در اولین فرصت با بازنگری در قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این نقایص را برطرف کنیم.

وی در ادامه افزود: بر این اساس این کمیته کار آسیب‌شناسی قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بعد از انتخابات آغاز و هم‌اکنون  تقریباً به پایان رسانده که گزارش آن بعد از طرح در کمیسیون به صحن علنی خواهد رفت.
 
سخنگوی کمیسیون شوراها در ادامه اظهار داشت: بازنگری در قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.