تشکیل کمیته‌ای در صداوسیما برای پوشش مناسب مراسم تحلیف رییس‌جمهور

ایران > دولت– ممتازنیوز:
به دستور سید عزت‌الله ضرغامی کمیته‌ای متشکل از بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما تشکیل شد تا با هماهنگی با مجلس شورای اسلامی برای پوشش مناسب و مطلوب مراسم تحلیف ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شود.

محمود عاطفی – مشاور رییس سازمان و مدیرکل امور مجلس صدا و سیما – با اعلام این خبر، همچنین اعلام کرد که مراسم تحلیف ریاست جمهوری، از شبکه‌های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیما به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

او گفت: شبکه‌های یک، خبر، جام‌جم، پرس و هیسپان تی‌وی، العالم و رادیوهای ایران، فرهنگ، صدای آشنا و رادیو گفتگو، لحظه به لحظه مراسم تحلیف و برنامه‌های جانبی آن را که از ساعت ۱۶ یک شنبه سیزدهم مرداد آغاز خواهد شد، به طور زنده پوشش خواهند داد.

به گزارش ایسنا، عاطفی با بیان اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری یازدهم به سبب حضور بیش از ۶۰ هیات خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: به همین منظور جلسات متعددی با مسؤولان مربوطه در مجلس و در سطح سازمان برگزار و قرار شد تا مراسم و برنامه‌های پیرامونی آن با استقرار سه اکیپ واحد سیار، ده‌ها تصویربردار و خبرنگار به صورت مستقیم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پوشش داده شود.

به گفته وی همچنین صداوسیما تمهیدات لازم را برای ارسال تصاویر خبرنگاران خارجی هم در مجلس و هم در محل هتل اقامت آنان فراهم کرده است.

عاطفی ضمن تشکر از همه بخش‌های سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: با وجود چند برنامه ضروری از جمله پوشش مراسم باشکوه روز جهانی قدس و مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، همکاران صداوسیما از عصر روز جمعه با اعزام و استقرار واحدها، خود را برای پوشش هرچه باشکوه‌تر مراسم تحلیف آماده کرده‌اند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.