تشکیل ۲۰۰ پرونده تخلف در حمل و نقل برون شهری

یک مقام مسئول گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری مورد بازرسی قرار گرفته که در بخش برون شهری مسافر ۲۰۰ و در بخش درون شهری ۱۵۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

تشکیل ۲۰۰ پرونده تخلف در حمل و نقل برون شهری

به گزارش ممتاز نیوز، پرویز فرجی درباره وضعیت نظارت‌های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل طی مرداد ماه سال جاری، گفت: طبق آمار ارائه شده طی این بازه زمانی، ۲۴۵۷ واحد در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر در سراسر کشور از سوی بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مورد بازرسی قرار گرفته اند.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت با بیان اینکه بازرسی‌ها در این مدت منجر به تشکیل ۵۶ فقره پرونده تخلف در این دو بخش شده است، افزود: در کمترین زمان ممکن به این پرونده‌ها رسیدگی و در صورت اثبات تخلف از سوی شرکت‌های مذکور با آنان طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد. از این تعداد ۳۲ فقره پرونده در بخش برون شهری و ۲۴ فقره پرونده در بخش درون شهری بوده است.

فرجی ارزش تخلفات کشف شده مربوط به شرکتها و مؤسسات حمل و نقل درون و برون شهری (کالا و مسافر) طی مقطع زمانی یاد شده را بیش از ۱۹ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هر گونه افزایش قیمت خودسرانه کالاها و خدمات تخلف بوده و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: به استناد آمارهای دریافتی از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴ هزار ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری (کالا و مسافر) مورد بازرسی و بازدید دوره‌ای قرار گرفته است.

به گفته وی طی همین مدت، در بخش برون شهری مسافر ۲۰۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۴۷ میلیون تومان و در بخش درون شهری ۱۵۲ پرونده تخلف به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

مدیر کل بازرسی خدمات سازمان حمایت با اشاره به افزایش موج پایانی سفرهای تابستانی هموطنان از نظارت‌های ویژه بر چگونگی عملکرد حمل و نقل درون و برون شهری (کالا و مسافر) تحت شرایط کنونی خبر داد و اظهار داشت: از مردم تقاضا می‌شود هر گونه سو استفاده‌های احتمالی در این زمینه را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذارند تا توسط بازرسان این سازمان و سازمانهای صمت مورد پیگیری قرار گیرد.

فرجی همچنین از بازرسان خواست، با پیگیری و رسیدگی دقیق به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی، شاکیان را نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی مطمئن سازند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.