“تش” میهمان شبکه شما می‌شود

فیلم تلویزیونی “تش” به کارگردانی داریوش ربیعی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی فرشاد صالحی پنج شنبه از شبکه شمار روی آنتن می‌رود.

داریوش ربیعی،کارگردان این تله فیلم به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌”تش” در فضای محلی به نمایش روابط انسانی می‌پردازد.
وی افزود:‌این تله فیلم روایت زندگی انسان‌هایی است که در برابر موقعیت‌های پیش آمده و حوادث پیش بینی شده زندگی فرصت عکس‌العمل های متفاوتی را به دست می‌آورند و…
کارگردان “تش” با بیان اینکه این فیلم با هدف حل معضلات فرهنگی جامعه شهری،روستایی و عشایر ساخته شد بیان کرد:بررسی آسیب‌های جامعه روستایی از عوامل مهمی است که در این تله فیلم به آن نگاه متفاوتی شده است و حمید رضا رافعی،جواد هیاریان،ژاکلین اعتصامی،کریم خودسیانی، آزاده اسماعیلی خانی،حسین اصغریان،زهرا اسماعیلی،شیرین صمدی،سلیمه زنگ زن از بازیگرانی هستند که در “تش” به ایفای نقش پرداختند.
وی خاطرنشان کرد:این فیلم در شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ساخته شد و امیر صرافها دستیار اول کارگردانی و برنامه‌ریزی،محمد قلی پور تصویر برداری، فرهاد امامی صدابرداری ، محمدحسین غضنفری تدوین و محمد حسام ذاکری نیز طراحی صحنه فیلم “تش” را برعهده داشتند.
گفتنی است؛این تله فیلم پنج شنبه سوم شهریور ساعت ۲۳ از شبکه شما روی آنتن می‌رود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.