تصادف خونین بامداد امروز در قم

۱۹م اسفند ،

سرهنگ جمشیدی راد از تصادف دو دستگاه خودرو خبر داد و گفت: بامداد امروز بر اثر این حوادث دو نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سرهنگ” اردشیر جمشیدی راد” افزود: ساعت دو بامداد امروز ، کیلومتر ۶۵ محور گرمسار در اثر برخورد دو دستگاه کامیون بنز آکسور و بنز باری ، راننده بنز آکسور در دم جان باخت و راننده بنز باری نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد که سبب این اتفاق خواب آلودگی و خستگی از سوی راننده بنز آکسور اعلام شد.
 
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم ضمن اخطار به دارندگان وسایل نقلیه سنگین از آن ها خواست : پس از ۹ ساعت رانندگی و یا احساس خستگی و خواب آلودگی در جاده ، خودرو را در اولین پارکینگ پارک کرده و ضمن استراحت کافی ، از بروز حوادث جلوگیری کنید.
 
 
وی در ادامه از سقوط یک دستگاه وانت نیسان یخچال دار در کانال آب خبر داد و گفت: ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز، کیلومتر ۵ جاده قم-تهران یک دستگاه نیسان یخچال دار به سبب عدم توجه به جلو ناشی از خواب آلودگی از جاده منحرف و در کانال آب سقوط کرد که در اثر این اتفاق راننده خودرو مذکور در دم فوت کرد.
 
 
سرهنگ” جمشیدی راد” در پایان گفت: خستگی و خواب آلودگی یکی از مهم ترین عوامل حوادث رانندگی است که جراحات و خسارات وارده را چندین برابر تشدید می کند. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.