تصادف یا ضرب و شتم بعد از تصادف بازیکن تراکتورسازی را تا پای مرگ برد؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی دوباره هوشیاری اش را بازیافته تا امید به اردوی تیم محبوب تبریزی برگردد .

به گزارش ممتاز ؛ روز قبل فوتبال ایران شوک بزرگی را تجربه کرد. مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی  ؛ او سوژه اصلی این شوک ناگهانی بود. کریمیان در تبریز تصادفی شدید داشت و بعد اعلام شد که او به کما رفته است. نکته عجیب این بود که ساعت این تصادف ۳ بامداد گزارش شد و گفته می شد او به همراه همسرش در اتومبیل سوناتای شان بودند که با درخت برخورد کردند. 

پیگیری خبرنگاران محلی از این اتفاق در ساعات اولیه تنها برای خبرها سلامتی این بازیکن بود که در کمتر از چند ساعت به سطح هوشیاری قابل قبولی رسید و چشمانش را باز کرد. او حالا شرایط خوبی دارد و سطح هوشیاری اش از ۱۵ هم قبل است. اما این تصادف شبانگاهی ابهام های بسیاری به همراه داشته است. اینکه ساعت ۳ بامداد به نقل از رئیس پلیس راهور استان هیچ تصادفی که منجر به جرح شده باشد گزارش نشده و ماشین کریمیان هم که عکسش در فیس بوک خبرنگاران تبریزی انتشار یافته بسیار نشانی از تصادفی بزرگ ندارد. این تردید ها سبب شده تا شایعات بسیاری دربارهٔ تصادف ایجاد شود که پر رنگ ترین شان این است: یک نزاع خیابانی بعد از تصادف.  اگرچه مسئولان تراکتورسازی و بیمارستان امام رضای تبریز بسیار جزئیاتی از این اتفاق را منتشر نمی کنند . آنها از جلالی تا زینی زاده ، در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی افتاده می گویند:« نمی دانیم . فکر می کنیم تصادف کرده است اما خدا را شکر که خطر به خیر قبل است.»

البته اتفاق خوشایند این است که مهدی کریمیان فارغ از آنچه چه در آن نیمه شب قبل ، حالا سلامتی اش را باز یافته است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.