تصاویر زیبا از مدل جدید خودروی “پاگانی”

۲۷م اسفند ،

این مدل از خودروی پاگانی (Pagani Huayra ) دارای سیستم صوتی منحصر به فردی می‌باشد.

خودرویی که پاگانی در نمایشگاه امسال معرفی کرده برترین سیستم صوتی دنیا را به نام Sonus Faber  در خود جای داده است. ترکیب سیستم صوتی که یکی از برترین برندها در این زمینه است با پاگانی “هوایرا” مطمئنا حد نهایت لذت را برای عشق ماشین ها به ارمغان خواهد آورد.

   

مهمترین نکته‌ای که سبب می گردد تا به سیستم های صوتی در سوپراسپرت‌ها کمتر بها داده شود وزن آنها و صدای موتورهای نصب شده است ، به همین سبب می توان گفت تنها نقطه ضعف محصول تازه پاگانی سیستم صوتی اش بود . اما Sonus Faber در ابتکاری تازه از قطعات کربنی با تحمل سختی بسیار بالا در سیستم صوتیش استفاده کرده، علاوه براین استفاده از آهن ربایی خاص، کمک بسیاری به بهبود کارایی و کاهش وزن سیستم کرده است. همچنین این سیستم صوتی شامل یک سازه ِ آمپلی فایر با قدرت خروجی ۱۲۰۰ وات است تا در کنار بلندگوهای تازه ، بدون توجه به غرش موتور V12 AMG با نشستن در کابین فضای موسیقیایی غنی ای را برای سرنشینان رقم بزند . 

  

شاسی طراحی شده برای بلندگوها با ساختارavional/gunmetal در ترکیب با دیافراگم هایی از جنس فیبر کربن بگونه ای است که به راحتی هرگونه طنینی را دمپ می کند تا صدایی ناب به گوش سرنشینان برسد.

 باشگاه خبرنگاران

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.