تصاویر جاسوسی سوناتا ۲۰۲۴

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

هیوندای در حال اجرای یک برنامه تهاجمی تر برای نسل هفتم سوناتا و یک نسخه با نام تجاری تازه برای معرفی در سال آینده می‌باشد. این آخرین تصاویر جاسوسی از سوناتا نسل تازه است که انتظار می‌رود در اواخر سال آینده به عنوان مدل ۲۰۲۴ معرفی شود.

2014-Hyundai Sonata spy photo
در حال حاضر بر روی این خودرو در مسیر مسابقه ای honed واقع شده در Nurburgring مشغول آزمایش‌های گسترده می باشند. شما ممکن است به یاد آورید که هیوندای یک مرکز توسعه تازه در کنار این مسیر مسابقه معروف آلمانی تاسیس کرده است که انتظار می رود بیشتر خودروهای در حال آزمایش این شرکت را در آنجا نیز ملاحظ کرد.
اگرچه این خودرو به شدت پنهان شده ولی می‌توان جلوپنجره مشبک تازه و عناصری از چراغ‌های آن را دید. هیوندا بعضی از قسمت‌های این خودرو را از خودروی لوکس خود یعنی سنتینیال/ایکاس (Equus) قرض گرفته است.

2014 Hyundai Sonata spy photo

۲۰۲۴ Hyundai Sonata spy photo

در این خودرو چراغ‌های LED و همچنین اگزوز دوگانه از جنس کروم قابل ملاحظه است. با نگاه به داخل خودرو می‌توان LCD بزرگ و همچنین مواد نرم به کار رفته در آن را دید. سوناتا نسل تازه برای رقابت با تویوتا کمری و فورد فیوژن دندان تیز کرده است.

همین طور انتظار می‌رود هیوندای برای سوناتا نسل تازه موتور های ۲٫۴ لیتری فعلی خود را با ۲ لیتری توربو با قدرت بیشتر و مصرف سوخت پایین‌تر جایگزین کند و همچنین به پیشرانه های قبلی این خودرو، موتور ۱٫۶ لیتری توربو که در هیوندای ولاستر به کار رفته را نیز بیافزاید.

۲۶

مرداد


نیما داوری، مترجم و نویسنده مجله پدال


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    فوق العاده بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.