تصاویر خسارات طوفان در آمریکا + عکس

به گزارش سرویس اخبار ایران و جهانممتاز نیوز:

طوفان در آمریکا ، تصاویر خسارات طوفان در آمریکا : تعطیلات در آمریکا همراه با طوفان و بادهای شدید و سیلاب سهمگین همراه بود و بخش جنوبی آمریکا را از اوایل هفته تاکنون مختل کرده است و دستکم ۴۲ کشته در این مناطق برجای گذاشته است. روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» گزارش کرد که سیلاب، تندباد و طوفان‌های سهمگین از کریسمس تاکنون، منجر به کشته شدن تعداد زیادی در هفت ایالت آمریکا شده است.

این گزارش می‌افزاید، ۱۱ نفر در تگزاس، ۱۰ نفر در میسیسیپی، ۶ نفر در تنسی، ۷ نفر در میسوری، ۵ نفر در ایلینوی، دو نفر در آلاباما و یک نفر در آرکانزاس جان خود را از دست دادند. کارشناسان هواشناسی می‌گویند که بدترین طوفان‌ها، ایالات آمریکا را درنوردیده است و از آنجاییکه دمای هوا رو به سردی می‌رود، احتمال بارش برف در ایالات جنوبی آمریکا وجود دارد.
تندباد و کولاک شدید به همراه سیلاب گسترده در ایالات مختلف آمریکا موجب شد تا فرمانداران برخی از این ایالات، اعلام وضعیت فوق‌العاده کنند. فرماندار «نیومکزیکو» به واسطه صعب‌العبور بودن جاده‌ها، اعلام وضعیت اضطرار کرد. از روز شنبه تاکنون بین ۱۴ تا ۱۸ اینچ برف در منطقه «روزول» باریده است و پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که احتمالاً ۸ اینچ دیگر در این منطقه برف خواهد بارید. «گرگ ابوت» فرماندار تگزاس هشدار داده است که تعداد قربانیان تندباد مرگبار در این ایالت و طوفانهای منطقه دالاس افزایش خواهد یافت.
وی برای چهار منطقه دالاس، کالین، راکول و الیس اعلام وضعیت خطر کرد و هشدار داد که احتمال می‌رود قربانیان حادثه آن افزایش یابد.

گزارش‌ها حکایت از آن دارد که تندبادها و کولاک سهمگین در منطقه دالاس به کشته شدن ۱۱ نفر و زخمی شدن ۳۸ نفر دیگر منجر شده است. این گزارش می‌افزاید که ۸ نفر بعد از آن جان خود را از دست دادند که تندباد شدید منطقه گارلند را هدف گرفت و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند. شدت خسارات در برخی مناطق آمریکا به اندازه‌ای است که روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» آن را به منطقه جنگی تشبیه کرده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.