تصاویر خود را بسیارزیبا کنید +دانلود

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

صد خبر:همه ما مطمئن خاطراتی داریم که همیشه با مراجعه iبه آن ها می توانیم لحظات خوش گذشته را تداعی کنیم. عکس هایی داریم که با تماشای آن ها لحظاتی خوش در ذهن ما ایجاد می گردد. همین تصاویر ساده iبه صورتی دیجیتالی و با کمی هم ذوق و سلیقه جذاب تر شوند وقتی که ما دوباره iبه خاطرات بازگردیم جذابیت و شادابی که حاصل از تماشای این عکس های ایجاد می گردد دوچندان خواهد شد. بیشتر ما مطمئنا عکس های کودکان که در قاب ها یا فریم های بسیارزیبا گنجانده شده اند را بارها دیده ایم و با خود فکر کرده ایم که این تصاویر چگونه ایجاد می شوند. کار بسیار سختی نیست چرا که می توان با نرم افزارهایی مانند Kigosoft Frame Photo Editor تنها با چند کلیک ساده و کمی هم ذوق و سلیقه بسیارزیباترین عکس ها را پدید آورد و برای سال ها در دفتر خاطرات دیجیتالی ثبت و ضبط نمود.

مجموعه ای از فریم ها و افکت هایی که در نرم افزار قرار داده شده اند ایده های خوبی می باشند که کاربران می توانند از آن iبهره بگیرند. امکانات متعدد برای ویرایش ساده ازقبیل چرخش تصاویر ، کوچک و بزرگ کردن ، Crop و … هم کمک می کنند تا کاربران بتوانند با یک تیر چند نشان را بزنند و اگر مشکلاتی در تصاویر وجود دارد با این ابزارها آن ها را ویرایش نمایند.

طرح های آماده بسیار که در پایگاه اینترنتی سازنده هم موجودند و iبه روزرسانی هم می شوند از نکات بسیار مهم و کلیدی در مورد این گونه ابزارها iبه شمار می روند. Kigosoft Frame Photo Editor  با شناسایی فرمت های مختلف در تصاویر قابلیت ذخیره سازی با iبهترین کیفیت ممکن و چاپ مستقیم را iبه کاربران می دهد. کاربران قادرند iبه راحتی نرم افزار را اجرا و فعال نمایند و ساده تر هم از همهی امکانات آن iبهره بگیرند.

برای دانلود کلیک کنید


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.