تصاویر لامبورگینی توسط خبرنگاران لو رفت

۱۵خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از تهران الف ،  تصاویر لامبورگینی اونتاتور سوپر ولوچه که در پیست نوربورینگ در حال تست شدن بود توسط خبرنگاران لو رفت. این عکس ها  نشان می دهد که به احتمال بسیار این، مدل اولیه Aventaor SV خواهد بود.

این تست حاکی از آن است که این مدل سبکتر و قوی تر در زمانی زودتر از مدل Murcielago SV نسبت مدل استانداردش وارد بازار خواهد شد.به گزارش تهران الف , شرکت لامبورگینی تاکنون اطلاعاتی را از مشخصات این مدل افشا نکرده است.اما آنها پیش تر اعلام کرده بودند که قدرت بیشتری از پیشرانه ۶٫۵ لیتری V12 اونتادور، نیرومندترین خودروی ساخت لامبورگینی استخراج کرده اند.

پسوند SV که معمولا تداعی کننده سریعترین ورژن هر مدل ساخت این شرکت است پیش تر در مدل هایی نظیرMurciélago ، Diablo و مدل قدیمی تر Miura به کار گمارده شده بود.

در ورژن SV مدل های ذکر شده، قدرت موتور چیزی حدود ۳۰ اسب بخار نسبت به ورژن استاندارشان افزایش یافته بود و گمان می گردد این موضوع در مورد اونتادور نیز صدق کند.

عمده ترین تغییرات در مدل SV Murcielago، کیت بدنه خشن تر و کاهش ۱۰۰ کیلو گرمی وزن آن بود. در این مدل نیز خصیصه های اسپرتی تری مانند اسپویلر لبه جلو تازه، قفل تک مهره ای آلیاژی قرمز رنگ چرخ ، تایر های پهن تر و کالیپرهای ترمز قوی تر به کار رفته است.به نظر می رسد ارتفاع خودرو نیز کاهش یافته است.

انتظار می رود که این خودرو در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۲۴ پرده برداری می گردد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.