تصویر گوشی جدید هواوی

شش هفته پیش خبری در سایت های مختلف منتشر شد که از عرضه گوشی جدید کمپانی چینی هووایی حکایت داشت. این گوشی جدید از سوی هووایی M660 نامیده شده بود.
در آن زمان تنها چیزی که از این گوشی در دسترس بود یک عکس مطبوعاتی با کیفیتی بسیار پایین بود اما اخیرا چند تصویر با کیفیت از این گوشی هوشمند در اختیار خبرگزاری های مختلف قرار گرفت.
البته این تصاویز هنوز به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است اما با توجه به اینکه سایت خبری PhoneArena در این زمینه سابقه درخشانی دارد می توان به درستی این تصاویر تا حد زیادی اطمینان کرد. اما مسلما همه شما منتظرید تا از مشخصات فنی این دستگاه هوشمند سر در بیاورید.
این گوشی از سیستم عامل اندروید نسخه ۲٫۳ استفاده می کند، اندازه صفحه نمایش آن ۳٫۲ اینچ است و کار ذخیره سازی را از طریق کارت های microSD انجام می دهد. پیش از این قرار بود کمپانی حامل Sprint این گوشی را به فروش برساند اما خبر های جدید حاکی از آن است که کمپانی Cricket جایگزین این شرکت شده است.
Huawei-،-M660.jpg
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Yahoo، خوب شاید خیلی از مخاطبان منتظر این هستند تا بدانند قیمت این گوشی هوشمند Huawei چقدر است؟ هر چند هنوز کمپانی خبری در این زمینه منتشر نکرده است اما با توجه به مشخصات فنی و همچنین مدلهای مشابه به نظر نمی رسد M660 بالاتر از ۱۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.