تصویب افزایش سنوات ارفاقی برای معلمان آموزش و پرورش استثنایی در دولت

۱۸م آذر ،

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از تصویب سنوات ارفاقی تازه برای کارکنان آمموزش و پرورش استثنایی در جلسه هیئت دولت خبر داد.

به گزارش فارس ، نامدار عبالهیان، معاون وزیر آموزش و پرورش ، اظهار داشت: براساس مصوبه تازهی که در هیئت دولت در خصوص سنوات ارفاقی برای کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در نظر گرفته می گردد که این قانون از ابتدای اجرای قانون خدمات کشوری تصویب شد.

وی با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش استثنایی براساس اسناد بالادستی و سیاست های آموزش و پرورش فعالیت می کند، افزود: امروزه با طراحی سیستم های آموزشی، توانبخشی و پرورشی به دنبال این هستیم که کاستی های دانش آموزان استثنایی را جبران کرده و آنان را به حدی برای حضور در اجتماع برسانیم.

منبع خبر : روزنامه بازار کار

آخرین خبرها استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۱


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. هحمد جمالی:

    لطفا به معلمان استثنایی اردبیل تعلق نگیرد چون بخشنامه ها را فقط به نور چشمیهیشان اطلاع میدهندمن احمد جمالی معلم استثنای این ادعا را دارم تو را خدا رسیدگی شودیعنی اداره هستثنیی اردبیل اطلاع رسانی نکرده سنوات ارفاقی را

  2. زهرا حدادی:

    باسلام وتشکرازاین که حق ازدست رفته دوباربه مابازگردانده شد.من یک آموزگاراستثنایی هستم وباعشق با این دانش آموزان کار می کنم ولی هستندهمکارانی که بعد ازحذف سنوات ارفاقی ازاستثنایی به آموزش وپرورش عادی رفتندوتوفیق خدمت بااین کودکان راازدست دادند .این کمترین تشویق برای معلمان استثنایی است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.