تصویب سند آب استان لرستان

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان از تصویب سند آب استان لرستان در نشست شورای عالی راهبری توسعه استان خبر داد.

حسین گودرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه شورای عالی راهبری توسعه لرستان، بیان کرد: این جلسه به دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در محل سالن اجتماعات ساختمان شیخ فضل الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار و سند آب استان لرستان تصویب شد.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظور هم افزایی و هماهنگی بیشتر در پیگیری مسائل اساسی و فرابخشی استان، شورای عالی راهبری توسعه لرستان با عضویت نماینده ولی فقیه در استان، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس، استاندار، فرمانده سپاه استان، برخی معاونان استاندار و مدیران کل تشکیل شده و دومین جلسه آن ظرف دو ماه اخیر با دعوت اینجانب در تهران برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در ادامه تصریح کرد: در این جلسه سند آب استان که توسط استانداری و همکاری مراکز مربوطه لرستان تهیه شده بود بررسی و تصویب گردید و مقرر شد ضمن تلاش برای اجرای همه جانبه این سند، پیرامون وضعیت آب استان و فرصت‌ها و آسیب‌های آن با روسای قوا، وزارتخانه‌های مربوطه رایزنی و برای تصویب این سند در برنامه هفتم توسعه، قانون بودجه سالانه و دیگر مراجع اقدام بشود.

گودرزی تاکید کرد: همچنین مقرر شد استاندار از بودجه‌های در اختیار برای تکمیل مطالعات سدهای مصوب استان استفاده کند. قرار بر این شد مجمع نمایندگان استان با نظر به وقوع تنش آبی در استان‌های همجوار و امکان نادیده گرفتن موقعیت بحرانی آب استان لرستان و اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسی با مراکز مسئول و مقامات عالی رایزنی و مکاتبه کنند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.