تصویربرداری بخش‌های پایانی ˝کلاه پهلوی˝ در ساوه

عوامل مجموعه تلویزیونی ˝کلاه پهلوی˝ برای تصویربرداری بخش‌های پایانی به مدت دو هفته به ساوه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، «مجتبی وحیدی» مدیر تولید سریال کلاه پهلوی گفت: تصویربرداری بخش‌هایی از سریال کلاه پهلوی باقی مانده است که از فردا ضبط این تصاویر را در ساوه آغاز می‌کنیم.

وحیدی گفت: مسجد جامع ساوه، لوکیشن اصلی ما در ساوه است و سکانس‌های مربوط به تعزیه، شب هفت سیدعلی از جمله سکانس‌هایی است که در مدت دوهفته‌ای که در این شهر هستیم، ضبط می‌کنیم.

وی با بیان اینکه داریوش فرهنگ، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی و رحمان باقریان در ساوه مقابل دوربین خواهند رفت، افزود: بعد از ساوه به تهران و شهرک سینمایی برمی‌گردیم تا دیگر سکانس‌های باقی مانده کلاه پهلوی را ضبط کنیم.

به گفته وحیدی، لوکیشن خیابان‌های تهران و لاله‌زار که مربوط به قسمت‌های انتهایی سریال است نیز در هفته‌های آینده تصویربرداری می‌شود و امیرحسین صدیق شریف، نگین محسنی، بهاره کیان افشار، سارا خویینی‌ها و ماه چهره خلیلی مقابل دوربین می‌روند.

سریال پرستاره و فاخر کلاه پهلوی در ۵۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و از سریال‌های الف ویژه شبکه یک است که پخش آن تا مهرماه جاری ادامه دارد.

داستان این سریال تاریخی مربوط به زندگی جوانی است که فرماندار شهر زادگاهش شده و درست در همین زمان فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان صادر شده و او موظف به اجرای این فرمان است. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.