تصویربرداری میلیاردری‌ها در خانه ولی امروز تمام میشود

سینماپرس-گروه تلویزیون/اعضای خانواده راننده کامیون سریال میلیاردر به نام ولی که مجید مظفری نقش او را بازی می کند امروز در لوکیشن خانه ولی در کاشانک مقابل دوربین رفتند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، مجید مظفری در نقش ولی، کریم امینی در نقش آرش و آرام جعفری در نقش شیرین در نقش بچه های ولی از کسانی بودند که امروز برای سریال میلیاردر به کارگردانی علیرضا امینی نقش آفرینی می کنند.

میلیاردری ها فردا استراحت می کنند تا با جابجایی لوکیشن از کاشانک به دارآباد، چهارشنبه صبح به منزل فرجام برسند و فیلمبرداری را از سر بگیرند.

داستان میلیاردر داستان پسری ساده دل به نام بهادر است که برای پیداکردن کار به هر دری می زند تا اینکه در شرکت بزرگ ولی خانوادگی استخدام می شود. در این شرکت ‌همه اهل زدو بند هستند و اغلب از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند.بهادر ناخواسته با خیلی از این افراد در می‌افتد که ماجراهای طنز زیبایی را به همراه می آورد.

میلیاردر قرار است در قالب ۵۰ قسمت طی پنج شب در هفته روی آنتن شبکه یک سیما رود.

محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، عاطفه رضوی، سحر زکریا، نیما شاهرخ شاهی، زهیر یاری، علیرضا کمالی نژاد، نرگس محمدی، فریبا نادری، سعید پیردوست، رامین راستاد، آرام جعفری، عاطفه رضوی بازیگران اصلی این سریال هستند که رامین عباسی تهیه‌کنندگی و علیرضا امینی کارگردانی آن را در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما بر عهده دارد.

طبق پیش‌بینی‌ها این مجموعه طنز از آذرماه امسال روی آنتن شبکه یک می‌رود.

گفتنی است، پیش تر مسعود کرامتی کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشت اما رامین عباسی زاده با تغییر نام آن از شرکت به «میلیارد» کارگردانی آن را به علیرضا امینی سپرد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۱۲


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.