تصویر لو رفته ساعت هوشمند مایکروسافت را ببینید

۲۶فروردین۱۳،

عکسی که ملاحظه می کنید از منابع موثق تحت عنوان ساعت هوشمند مایکروسافت لو رفته و انتشار یافته است.

 به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، فرق بزرگ این ساعت با نمونه های مشابه صفحه اسکرین ان است که گفته می گردد ۱٫۵ اینچ خواهد بود.
جزییات سخت افزاری بیشتری  در این باره منتشر نشده است و انچه انتشار یافته از شرکای سخت افزاری و تهیه کنندگان اجزای این ساعت هوشمند است که به سفارش مایکروسافت قطعات را تهیه کرده و برای ساخت نهایی به مرکز تحقیقات مایکروسافت ارسال کرده اند.
در حال حاضر ساعتهای هوشمندی مانند پبل ۱٫۲۶ اینچ و ساعت هوشمند سونی نیز ۱٫۳ اینچی ساخته شده است. تجربیات مایکروسافت قطعا در ساخت ساعت هوشمندی که متصل به سایر ابزارهای ویندوز دار باشد، بکار گرفته خواهد شد. ساعت هوشمند باید با ویندوز فون و یا ویندوز ۸ سازگار باشد و آیتم هایی مانند اخطار ساعت، اخطار ورود ایمیل و پیامک، تقویم و امور اولیه اپ های مرتبط با ساعت هوشمند را در نظر داشته باشد.
ممکن است بخش تحقیقات مایکروسافت چندین مدل متنوع را تست کرده و سپس نمونه نهایی را برای عرضه فنی آماده کنند.
مایکروسافت تجربه ساخت ساعت هوشمند را دارد و نمونه ان برند SPOT است که به سال ۲۰۰۴ باز می گردد. (مدل SPOT در سال ۲۰۰۸ توسط مایکروسافت بازنشسته شد) فناوری Smart Personal Object Technology در این ساعت بکار گرفته شده بود که مایکروسافت سرورهای آنرا در سال ۲۰۱۲ خاموش کرد.
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.