تظاهرات حامیان بشار اسد در فرانسه

۱۵ام بهمن ،

ده‌ها شهروند سوری مقیم فرانسه با برگزاری تظاهراتی در پاریس، ضمن محکوم کردن دخالت‌های فرانسه در امور داخلی سوریه، حمایت خود را از بشار اسد اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه الجزایری النهار الجدید، ده‌ها تن از سوری‌های مقیم فرانسه با برگزاری تظاهرات در خیابان‌های پاریس، حمایت خود را از بشار اسد ، رئیس‌جمهوری سوریه و ارتش و ملت سوریه اعلام کردند.

در این تظاهرات که در راستای محکومیت امپریالیسم فرانسه برگزار شد، صدها تن از فعالان فرانسوی و بلژیکی نیز حضور داشتند.

عمران یکی از شهروندان سوری مقیم فرانسه گفت: هدف ما از شرکت در این تظاهرات محکوم کردن امپریالیسم فرانسه و دخالت‌های پاریس است.

همچنین شرکت‌کنندگان با حمل پرچم‌های سوریه و تصاویر بشار اسد و سر دادن شعارهایی از جمله “فرانسه برای فرانسوی‌ها و سوریه برای سوری‌هاست” و “هرگز از تروریست‌ها حمایت نمی‌کنیم” دخالت‌های فرانسه در امور داخلی سوریه و نیز اقدامات گروه‌های مسلح تروریستی را محکوم کردند.

یکی از شهروندان سوری حاضر در این تظاهرات گفت: ما نمی‌خواهیم سوریه مثل لیبی و یا عراق شود. ما با تروریست‌ها و تندروهایی که مرتکب جنایات وحشیانه می‌شوند مخالفیم.

یکی دیگر از تظاهرکنندگان نیز کشورهایی نظیر فرانسه را که ائتلاف ملی مخالفان سوریه را به رسمیت شناخته‌اند، دشمنان سوریه خواند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.